Skip to main content

Ik heb Digitenne opgezegd.Omdat we het niet meer gebruiken op de camping. Alles geregeld. Wordt er op 8 september toch nog abonnement geïncasseerd tot en met 8 oktober. Terwijl het per 8 september zou stoppen. Deze mail kreeg ik en daaronder ziet u weer een incasso.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Wordt hert nu door KPN opgelost ? Of moet ik de incasso zelf laten terug storten door mijn bank ? De apparatuur is vanzelfsprekend ook gewoon netjes terug gestuurd.


Als de informatie klopt hebben misschien enkele zaken elkaar gekruist. Vul het profiel aan zodat een medewerker achter de schermen mee kan kijken. Een officiële reactie kan even op zich wachten ivm drukte op het forum.


Alles staat in mijn profiel. Van klantnummer tot aan adres.


Helemaal super. Als u zelf bedragen stoneerd, heb je kans dat je in eerste instantie meer in de problemen komt. Ik weet zeker dat KPN dit oplost als u verhaal klopt.


Oke, dus ik moet nu gewoon afwachten ? Ik zal het bedrag niet laten terugstorten.Maar gezien de incasso op 8 september en nog steeds geen bericht of terug storting na 21 dagen, wilde ik wel even aan de bel trekken.

Klantnummer is dus ***. Abonnement beëindigd per 8 september met bevestiging KPN

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dan kan het kloppen, de factuur word eerder opgemaakt, voordat het abonnement daadwerkelijk is beeindigd.

De volgende factuur word de slotfactuur en word het teveel betaalde bedrag weer terug gestort, is de normale gang die elke provider hanteerd.


Mogelijk is er iets fout gegaan. Door het hier te kunnen medewerkers op u bericht reageren. Bellen met 0800-0402 kan ook of chatten.

 


Ik wacht het bericht af. Mijn e mail staat in mijn profiel of men mag hier corresponderen. Ik heb begrip voor alles maar als ik 8 augustus opzeg en ik wordt uit de lucht gehaald dan zou er eigenlijk geen incasso moeten plaatsvinden.Kan mis gaan.Maar ik hoor dan drie weken niks en moet ik er zelf achteraan. Als ik zou achterlopen met betalen had ik allang een herinnering gehad. Geen probleem. Ik heb het nu gemeld.


Hi @Aristonos, ik snap heel goed dat je er een beetje vreemd van opkijkt dat je deze factuur hebt ontvangen!

Dan kan het kloppen, de factuur word eerder opgemaakt, voordat het abonnement daadwerkelijk is beeindigd.

De volgende factuur word de slotfactuur en word het teveel betaalde bedrag weer terug gestort, is de normale gang die elke provider hanteerd.

Dit klopt als een bus, de opzegging is net iets later verwerk dan dat de factuur op is gesteld, het is hier puur toeval dat de factuurdatum op de zelfde dag valt als de opzegdatum van je abonnement.

Ons systeem weet automatisch dat je al dit abonnementsgeld van ons retour hoort te krijgen, dit zal verrekend worden met de slotfactuur die rond 8 oktober gepubliceerd zal worden :slight_smile:


Ik zie dat de slotfactuur inmiddels is opgemaakt @Aristonos en dat je precies €18,- weer van ons terug gaat krijgen :blush: Komt helemaal goed dus!


Ja klopt. Ik wist niet dat het zo ging..Bedankt.