Skip to main content

We hebben drie Rebox ontvanger waarvan er 1 steeds het beeld en geluid bevriest.

De andere twee werken goed, signaal 100%.

Ontvangers ook omgeruild maar steeds de zelfde ontvanger bevriest.

Alles al gedaan, ook fabrieksinstelling goede provincie (Overijssel) laten zoeken.

Ik denk dat deze ontvanger gaar is.

Hallo @Theo Hofstede ,

Een moderator wil je graag een nieuwe ontvanger opsturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Heb je liever het nieuwe CI+-module? Geef dat dan aan. 

 


Hoi @Theo Hofstede. Welkom op het KPN Forum! Ik zoek graag voor je uit of ik jouw Digitenne ontvanger kan omruilen voor een nieuwe. Wil je daarvoor jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel, zoals Noordzee al voorstelde? Dan kan ik voor jou aan de slag. Ik hoor graag van je!


@Theo Hofstede Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg al verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.Â