Skip to main content

Hallo. Krijg een doos binnen dat mijn  2 digitennes retour moeten ik heb ze destijd zelf gekocht jaren geleden heb ee voor betaald hoeveel weet ik niet meer

Dan hoef ik ze toch niet retour te doen

Mvg theo bruijnzeels

 

Je hebt niet een van deze tuners?:

Rebox RBX2800
ZTE ZXV7200

 


Ik heb 3 kpn bakjes destijds  zelf gekocht en later omgeruild

Mvg


Omgeruild tijdens een garantieperiode? Als u ze omruilt als koop-product, kan ik mij niet voorstellen dat je ze dan nog mag houden toch?


Hallo @Bruijnzeels ,

Die oude kooptuners werken al een paar jaar niet meer. KPN heeft destijds bij de omwisseling gezorgd voor een milieu-verantwoordelijke recycling van deze oude ontvangers. 

De huidige tuners huur je van KPN. Ze blijven eigendom van KPN.  Daarom moet je deze tuners terugsturen naar KPN als je jouw abonnement opzegt. 

 

 


Als je ze koopt hoef je ze niet terug te sturen,Dus lijkt me dat het toch huurtuners zijn.

De supermarkt vraag een gekochte pot appelmoes ook niet terug immers:)


Als je de afgelopen 2 jaar via die Digitenne kastjes tv hebt gekeken heb je huur kastjes en moet je ze terugsturen als je je abonnement hebt opgezegd.

Als je ze de afgelopen 2 jaar niet hebt gebruikt heb je 2 jaar lang voor niks abonnement geld betaald en kan je de oude koop kastjes opsturen naar KPN want nu zijn ze helemaal niks meer waard, je kan er niks meer mee. Je kan ze beter naar de stort brengen, worden ze netjes gerecycled :-)