Skip to main content

Goedemiddag,

Wij hebben een KPN abonnement (vroeger Telfort) voor interactieve tv. Wij hebben 2 kastjes staat. Echter mijn vrouw heeft in verleden ook een digitenne abonnement afgesloten. Dit was voor de camping. Dit wordt nu niet meer voor de camping gebruikt maar digitenne staat nu op zolder met een tv.  Door een medewerker is ons verteld dat het beter is om deze 2 samen  te voegen, dus 2 kastjes voor 5 euro en 1 x digitenne voor 5 euro. Andere medewerker verteld ons data dit niet mogelijk is en dat je nog steeds 18 euro betaald voor digitenne bij samenvoeging. Kortom 2 verschillende meningen. Wij weten nog niet wat nu het beste is. Wat te doen?

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

 

Hi @burggraafbestratingen, het scheelt wel degelijk in de maandelijkse abonnementskosten als je Digitenne koppelt aan een abonnement met interactieve tv, de eerste medewerker heeft het bij het juiste eind :slight_smile:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even hoe we dit het best aan kunnen pakken!


Kan ik je hier nog verder mee helpen @burggraafbestratingen? Of heb je het al via een andere weg geregeld? Hoor het graag!


Dank jullie voor reactie. Het is inmiddels via chat gelukt via medewerker. Het kan dus. 

 

Bedankt en groet piet burggraaf


Ah super! Graag gedaan en bedankt dat je het nog even laat weten @burggraafbestratingen :blush:


Alleen nu nog een ding. Het is geregeld.  Maar nu hebben we via digitenne alleen  npo1 2 en 3. Meer zenders geen abonnement. Dat is dus geen vooruitgang :expressionless:


Hmm, nog niet helemaal op orde is, dan kijk ik nu toch graag even met je mee @burggraafbestratingen!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het CAS ID van je Digitenne tuner noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan :slight_smile:


Gegevens zijn ingevuld. Zijn nu zichtbaar voor jou als het goed is. 

CAS ID van digitenne tuner is:  4657-260-521-3


Zouden jullie het nu nog eens willen proberen? Het CAS ID leek niet helemaal goed actief te staan, ik heb dit vanaf hier even een zetje gegeven :blush:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel  :slight_smile:


Goedemorgen,

 

Excuus hele drukken dagen gehad.  Lees het antwoord nu pas. @Maja_ het werkt nog niet. Alleen 3 zenders. Ik heb ondertussen ook telefonisch contact gehad.. Er werd mij verteld dat het pas de 14 gaat werken. Echter nu hebben volgende probleem. Mijn vrouw krijgt een doos gestuurd. We moeten onze digitenne kast inleveren. Leuk, maar dan hebben we abonnement zonder digitenne :grin:  Ik krijg steeds meer het gevoel dat verschillende afdelingen langs elkaar heen werken.  Bedoel ik niet vervelend. 


Wij gaan het kastje niet inleveren, zolang wij geen nieuwe hebben toegestuurd gekregen. 

 

Met vriendelijke groet

 

Piet burggraaf


@Maja_ ik heb zelf maar even gebeld.  Uw collega heeft het kastje in werking gezet. Ha ha nu nog wel. Zij vertelde date mail ging sturen naar afdeling die kastje terug wil hebben.  We mogen kastje houden.  Vooralsnog nu weer alle zenders. Ik laat het je weten of het aan het einde van de week nog steeds het geval is. Bedankt voor zover!


Excuus hele drukken dagen gehad.  Lees het antwoord nu pas. @Maja_

Geen probleem @burggraafbestratingen :blush:

Hmm, het was eerst nog steeds niet goed dus, ondanks mijn zetje? Stom! Gelukkig is het een andere collega wel gelukt :grinning:

Jammer van de onduidelijkheid en verwarring over deze samenvoeging, wat er in feite gebeurt is dat het losse Digitenne abonnement op wordt gezegd, en er Digitenne wordt toegevoegd aan het andere abonnement. Doordat het ene klantnummer wordt beëindigd, treedt het normale opzeggingssysteem in werking en wordt de apparatuur retour gevraagd. Normaal gesproken is dat helemaal prima natuurlijk, in jullie geval komt het echter een beetje raar over. Mijn collega heeft de situatie uitgelegd aan onze logistieke afdeling, dus daar zullen ze nu weten dat jullie de ontvanger niet retour gaan sturen :slight_smile: