Skip to main content

December internet aangevraagd ging zeer moeizaam. Kreeg advies om digitenne abonnbement op het abonnement van internet te zetten. De dame van KPN moest dan wel digitenne opzeggen  om dat op één factuur te krijgen, er zou niks voor ons veranderen het was een administratieve handeling. Nu heb ik al twee dozen ontvangen om de digitenne retour  te zenden.

Wanneer ik dat doe dan heb ik geen digitenne.  Beste KPN waarom gaat het zo moeizaam bij u om iets wat u dagelijks doet bij ons zo ingewikkeld maakt. Een abonnement afsluiten dus. Mijn vraag is nu wat moet ik doen om  toch nog tv te kunnen kijken? Mvg 

Hallo @Snarf 8 ,

Niets terugsturen ! 

Heb je nog wel beeld op alle zenders? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Snarf 8 

Heb je nog wel beeld op alle zenders? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hoi @Snarf 8, we hebben niks meer van jou gehoord. Is alles inmiddels opgelost?