Skip to main content

Ik probeer al bijna 2 weken mijn digitenne stop te zetten via mijn kpn maar krijg het niet voor mekaar 

Hoi @Jeffrey1225, ik lees dat 't opzeggen van Digitenne niet lukt in MijnKPN. We helpen je hier graag op weg.

Hoe je Digitenne kan opzeggen, hangt af van wat voor abonnement je hebt. Als je Digitenne als extra optie hebt naast Interactieve TV, dan kan je het uitzetten via MijnKPN. Heb je alleen een abonnement (of apart abonnement) voor alleen Digitenne, dan kan je bellen (0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Via het forum hebben we deze mogelijkheid niet. Mijn collega's bij de klantenservice helpen je dan meteen om dit in orde te maken. Laat het gerust weten als je vragen hebt.


Hallo Alexandre, ik zou het inderdaad via mijn kpn moeten doen maar ik krijg het niet voor mekaar.  Hij zegt kan de gegevens niet verwerken probeer het later nog een keer.

 

Gr Jeffrey 


Hallo Alexandre, ik zou het inderdaad via mijn kpn moeten doen maar ik krijg het niet voor mekaar.  Hij zegt kan de gegevens niet verwerken probeer het later nog een keer.

 

Gr Jeffrey 

@Jeffrey1225 Sorry, ik heb je reactie op de een of andere manier gemist, waardoor mijn reactie zo laat is. Ben je er in de tussentijd uit gekomen? Als het uitzetten via MijnKPN niet lukt, raad ik je aan om even te bellen (0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Mijn collega's daar kunnen de benodigde verificatie doen en helpen je dan meteen met het aanpassen van je pakket. Gewoonlijk is 't dan zo geregeld.