Skip to main content

Is er hier dan misschien iemand die het WEL voor elkaar kan krijgen om een digitenne ontvanger te laten bezorgen bij een abonnement.

Zelf doen in de app of web werkt niet en via telefoon proberen ze je € 18,00 te laten betalen.

Hallo @Wies2J ,

Indien je al KPN TV afneemt bij KPN, dan kun je inderdaad gewoon voor vijf euro per maand een Digitenne-ontvanger (of naar keuze een CI+-module) erbij huren. 

Momenteel zijn er wat problemen met Mijn KPN, dus je kunt dit het beste telefonisch of via de chat regelen. Je bent dan wel afhankelijk van de kennis van de medewerker van de klantenservice en daar is bij KPN op het punt van Digitenne nog wel enige verbetering mogelijk. 

 

Je kunt het nogmaals proberen bij 0800-0402. Dan krijg je vast een andere medewerker aan de lijn.  (Doordeweeks open tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.)  

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hoi, @Wies2J 

Welkom op het forum.

Heb je misschien nog een oud abonnement met de term glasvezel erin?

Alles in 1 glasvezel Instap/Standaard/Premium

Daarbij is het niet mogelijk om een Digitenne ontvanger toe te voegen. Dan zul je moeten wijzigen naar Hussel. Anders '’wordt'’ het inderdaad een los Digitenne abonnement. Met Hussel ben je dan goedkoper uit.


Het is een gloednieuw abonnement, bewust gekozen omdat je dan digitenne zou kunnen toevoegen. Dus dat er nog “enige verbetering mogelijk is bij de klantenservice” is wat mij betreft een understatement.

En nu is die “service” er niet, dus morgen maar proberen of er dan iemand is die weet waar hij of zij het over heeft.


Hallo @Wies2J, is het inmiddels gelukt om Digitenne toe te voegen aan jouw Thuis abonnement? 


Nog niet @Jeroen_dB , kun jij dat misschien regelen?


Ik kan altijd eens kijken naar jouw abonnement @Wies2J. Als jij jouw profiel volledig invult en dan even hier een seintje geeft in het topic, ga ik voor je aan de slag. 


@Jeroen_dB Het profiel is aangevuld.


Hallo @Wies2J, als ik naar jouw abonnement kijk, dan heb je gewoon recht op een gratis Digitenne abonnement bij jouw KPN internet+tv abonnement. Je betaalt wel €5,00 per maand voor de ontvanger maar dus geen €18,00 voor het Digitenne abonnement. 

De ontvanger heb ik voor je besteld. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Tevens ontvang je een bevestiging van de bestelling met daarbij een nieuw overzicht van het abonnement. 


Jeetje @Jeroen_dB . Maak daar maar 5 euro van ( ipv 55 ). 😁


Jeetje @Jeroen_dB . Maak daar maar 5 euro van ( ipv 55 ). 😁

Oepsie 😅


Ik krijg het ook niet voor elkaar via mijn KPN, iedere keer als ik digitenne toevoeg, verwijderd hij mijn ITV abonnement 😀


@Mikey1972 

Toevallig een oud alles in 1 abonnement met de term glasvezel erin?


Nee, die term kom ik nergens tegen.


Hoi @Mikey1972 ,

Als je je profiel aanvult, kan een moderator digitenne toevoegen(5 euro per maand) mits je abonnement daar geschikt voor is(meestal wel).

Wil je dan een insteekkaart of een losse ontvanger?De insteekkaart kan je alleen gebruiken als je tv/eigen ontvanger DVB-T2 H.265 en CI+ ondersteund.


Een insteekkaart  , dank


Oke, dan is het wachten op de moderator ( @Jeroen_dB ) 😉


Net gebeld naar de klantenservice ; die krijgen het niet voor elkaar ? Storing  ? Ik moet zeggen dat KPN zijn ICT zaakjes niet helemaal op orde heeft. Vreemd. Dus als een moderator hier kan helpen graag :0)


Hoi @Mikey1972 ,

Ik denk dat de moderator het gewoon wel kan, want ik las ergens dat de insteekkaart weer te bestellen is.En aangezien @Noordzee mijn vorige bericht geliked heeft zal het wel gewoon leverbaar zijn(hij is de digitenne-man hier😉).

De moderator zal vandaag of morgen wel komen schat ik in,


Hallo @Mikey1972, het is mij gelukt! Ik heb een Digitenne insteekkaart voor je besteld. Deze komt naar je toe. Per e-mail ontvang je nog een bevestiging van de wijziging. 


Heel fijn, dank je :0)