Skip to main content

ik heb een internet-abonnement van KPN met Spotify en betaal daarvoor 53,50 per maand. Ik wil digitenne toevoegen aan dit abonnement en heb hiervoor online de wijzigingen aangevinkt. Tot mijn verbazing komt het maandbedrag nu uit op 53. Dus het wordt goedkoper als ik digitenne erbij neem. Klopt dit inderdaad?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @Douwe4 ,

Het is maar net wat je allemaal kiest. Je stapt in ieder geval over naar KPN Hussel-thuis en dan betaal je minimaal 42,50 voor internet + 10,00 voor Interactieve TV. Daarbij komt dan 5,00 voor een extra (Digitenne)-ontvanger en dan zit je al op 57,50. En dan heb je nog geen Spotify. Spotify kost 9,99, maar als je een mobiel abonnement hebt bij KPN kan je daar 5 euro korting op krijgen.  

 

Je hebt dus ergens iets verkeerd aangeklikt.

 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 


Zie de screenshot; ik ben alle opties langsgelopen.


Ik zie het. Onlangs was er ook al iemand met zo'n soort screenshot. 

Volgens het huidige KPN Hussel kan dit niet. Digitenne is niet meer gratis. Ik ben bang dat dit niet uitgevoerd gaat worden. 

 


Beste Noordzee, dus kennelijk zit er een fout in de software van KPN die dit overzicht genereert. Vreemd dat dit al langer voorkomt en niet gerepareerd is. Bedankt voor het antwoord, ik zal proberen een helpdesk-medewerker van de KPN te pakken te krijgen. Dat is nog niet zo makkelijk. Eigenlijk zocht ik al een service-nummer en liep toen tegen dit forum aan.  Nogmaals, bedankt voor uw tijd.


Graag gedaan:thumbsup_tone4:

KPN is gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Ik heb een itv abonnement en wil ook graag digitenne. Ik lees dat dit te samen met een itv abonnement €5,-- kost. Ik krijg het niet voor elkaar dit via mail te bestellen, wel met een abonnement van €18,--. Rara, wat moet ik doen???


@Hannie-1947 

Je kunt het aanvragen via Mijn KPN.

 

Lukt het niet online? 

KPN is hiervoor ook gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)Â