Voor TV in de caravan heb ik van KPN de digitenne tv ontvangen ZXV7200 geinstalleerd.
Het heeft lange tijd geduurd voordat ik ontvangst kreeg op de camping. Uren bezig geweest.
In de caravan is geen signaal te ontvangen. Heb antenne buiten op tafeltje geplaats en kreeg uiteindelijk signaal. Op de camping zijn hoge bomen. Ik kreeg van mensen hier op de camping te horen om dan een buitenantenne op mast te plaatsen.
Of de huidige Antenne voor buiten geschikt is, d.w.z. tegen regen kan is uit geleverde handleiding niet op te maken. Ik heb al verschillende keren met klantenservice KPN gebeld die mij vertelde dat antenne ook voor buiten is en er een aansluitingsbeugel is om deze antenne op bijv mast te plaatsen. De klantendienst verbond mij door met de digitenne afdeling KPN. Daar werd mij verteld dit dit mogelijk is, maar dan zou ik doorverbonden worden met Techn. Dienst KPN. Tot mijn grote ontsteltenis wordt ik daarna steeds doorvebonden met klantenservice XS4ALL. Daar ben ik tot tevredenheid al vele jaren. Klantenservice daar vermeld mij dat zij niet gaan over Digitenne. Daar is notitie van gemaakt en werd daarna weer doorverbonden met KPN afd digitenne. Die zou mij doorerbinden met Tech.Dienst voor levering. En weer gaat het mis. Krijg ik weer klantenservice XS4ALL. Teneinde raad heeft een medewerker getracht of hij die kon bestellen en is daarvoor op internet gaan kijken. Maar of ze nu de juiste buitenantenne met beugel hebben gevonden was onzeker. Kortom de service van KPN schiet schromelijk tekort.
Waar kan ik goede buitenantenne bevestigingsbeugel kopen die geschikt is voor ZXV7200.
Of is het verstandiger een andere buitenantennen gebruiken voor digitenne ontvangst?
Wordt apparatuur door KPN gratis geleverd of moet daar weer extra voor betaald worden?
Wie helpt mij uit de brand.