Skip to main content

Goedemiddag  ik heb een noodpakket gekregen maar ik ontvang alleen Nederland 1,2 en 3.Ik heb met de klantenservice gebeld en dat gaat ongeveer 24 uur duren.Kunt u mij helpen?

Hallo @Caroline K ,

Een moderator kan het proces ook niet versnellen. Ook zij moeten een andere afdeling aansturen. 
 

Laat wel je ontvanger aanstaan op NPO1 als je klaar bent met TV kijken. De TV kan wel uit. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik heb hetzelfde probleem met het noodpakket.

Monteur KPN sloopt eerst mijn goed werkend internet (kabel) omdat er een modem vervangen moest worden (ongevraagd!) Reparatie pas over 2 weken!

Uiteindelijk noodpakket gekregen en nu werk digitenne weer niet. 

KPN geeft telefonisch aan mij opnieuw weer niet te kunnen helpen.

Gaat dit na 24 uur in orde komen?

Bellen met KPN is ook een ramp alleen maar wachten, wachten en nog eens wachten...

 


Beste @Peter-69, wat jammer om te lezen! Heb je ons inmiddels te pakken gehad en een werkende Digitenne?


Ik heb iemand van KPN via messenger gesproken hij helpt mij met extra GBs voor internet. Hij geeft ook aan dat digitenne op mijn adres helemaal niet kan. Dus ik moet nu tv kijken via internet en dat vreet gigabytes.

wel jammer dat als KPN iets sloopt je ruik 2 weken moet wachten tot het goed opgelost wordt. Geeft stress als je thuiswerkt. Zeker als je maar 50gb krijgt. Hoop dat ze fatsoenlijke compensatie geven.


Ai, dat is rot! Hopelijk is het snel gerepareerd! Natuurlijk kan je achteraf compensatie krijgen. Mocht in de tussentijd je 100 GB op zijn, laat het dan weten via het forum of Facebook. Je kunt gewoon nog een keer 100 GB krijgen.