Skip to main content

Tijdje terug een tijdelijk digitenne kastje gekregen omdat de glasvezelaansluiting het nogsteeds niet doet, nadat ik hier al een maand woon. Nu heeft het digitenne kastje wel geteld 1 avond gedaan en gaat nu niet meer aan. Opnieuw alles aangesloten maar tot heden wil hij niet aan. Ook niet via het aan/uit knopje. Iemand een idee hoe dit op te lossen? 
alvast bedankt 

Eén van de forumleden weet alles van digitenne. Ik tik hem even op zijn schouder.  @Noordzee wil jij even meekijken?


Hallo @SamanthaM ,

Het lijkt erop dat de ontvanger geen stroom krijgt. Zit de stroomkabel wel goed aangesloten?

Of heb je wel het Digitenne-menu in beeld?

Als het kastje echt stuk is, dan morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Dan sturen ze jou een vervangende ontvanger. 

 


Schakelaar aan de achterkant wel op aan?


Schakelaar aan de achterkant wel op aan?

Zit bij dit kastje niet. Dus niet van toepassing.. 


Hallo @SamanthaM ,

Het lijkt erop dat de ontvanger geen stroom krijgt. Zit de stroomkabel wel goed aangesloten?

Of heb je wel het Digitenne-menu in beeld?

Als het kastje echt stuk is, dan morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Dan sturen ze jou een vervangende ontvanger. 

 

Ja, meerdere malen opnieuw aangesloten en gecontroleerd. Het lijkt erop dat ik inderdaad voor de zoveelste keer met de klantenservice moet bellen…


Schakelaar aan de achterkant wel op aan?

Zit bij dit kastje niet. Dus niet van toepassing.. 

Oh de Rebox. Ik wist niet dat ze die nog hadden. 


Hallo @SamanthaM ,

Het lijkt erop dat de ontvanger geen stroom krijgt. Zit de stroomkabel wel goed aangesloten?

Of heb je wel het Digitenne-menu in beeld?

Als het kastje echt stuk is, dan morgen vanaf 8.00 bellen met 0800-0402. Dan sturen ze jou een vervangende ontvanger. 

 

Ja, meerdere malen opnieuw aangesloten en gecontroleerd. Het lijkt erop dat ik inderdaad voor de zoveelste keer met de klantenservice moet bellen…

En @SamanthaM ?

Is het gelukt via 0800-0402?Â