Skip to main content

Sinds kort valt mijn digitenne na een paar minuten uit. Ik zou graag iemand van KPN spreken maar dat wordt je schier onmogeljk gemaakt.

 

Hallo @Ingrid Hooyenga 

 

KPN is bereikbaar via 0800-0402.

 

Maar hier op het forum kun je ook geholpen worden. Duurt alleen wel wat langer.  

Wat gebeurt er precies?

Mogelijk moet je ontvanger worden vervangen. 
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Dank voor nu, inmiddels een halfuur aan de telefoon met een medewerker.  Telefoonnummer is zeer slecht te vinden op mijnKPN, en dat vind ik nogal kwalijk, zeker wanneer je via de chat ook niet met iemand kunt bereiken. Ik ben klant en vind dat ik op een toegankelijke manier contact moet kunnen maken met mijn leverancier, een communicatiebedrijf nota bene.

 

Ik ga nu weer van dit forum weg, dus geen info van mij verder op een profiel. Vind ik ook niet nodig….


Prima, fijn dat je alsnog via 0800-0402 bent geholpen. 👍🏼