Ontvagerverliest telkens de zenders en geeft dan aan geen digitenne signaal
Alles al een keer nagelopen (blauwe lampje op de antenne brand) diverse keren gereset opnieuw zenders geïnstalleerd en toch komt de melding terug.
Alles al een keer nagelopen (blauwe lampje op de antenne brand) diverse keren gereset opnieuw zenders geïnstalleerd en toch komt de melding terug.
Hallo
Wat voor type antenne heb je in gebruik? Kun je de antenne mogelijk buiten plaatsen?
Wat voor type ontvanger heb je?
En voor nu:
1. Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
2. Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan uitgebreid zenders zoeken.
3. Draai de antenne eventueel wat bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Zou je verder het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Wat voor type antenne heb je in gebruik? Kun je de antenne mogelijk buiten plaatsen?
Wat voor type ontvanger heb je?
En voor nu:
1. Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
2. Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan uitgebreid zenders zoeken.
3. Draai de antenne eventueel wat bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Zou je verder het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik heb alles ingevuld en gedaan
Ontvanger zxv7200
Buiten antenne
Dan adviseer ik een moderator een omruil van jouw ontvanger.
En moet ik nu nog iets doen?
Wachten op de moderator, die komt hier vanzelf langs.
Hoi
Waar moet ik de oude ontvanger naar toe sturen?
Waar moet ik de oude ontvanger naar toe sturen?
Die moet je op het omruilpunt inleveren.
Zo mogelijk alvast in een eigen doosje met daarop het adres:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.