Soap: ik probeer digitenne te bestellen voor op de camping. Dat zou bij KPN voor 5 euro per maand kunnen. De optie staat niet aan in mijnkpn helaas. Bellen dan maar. De medewerker snapt er niets van en denkt dat het komt doordat ik een Ex Telfort klant ben en dat dat niet in de systemen zit...meerdere keren ruggespraak met collega’s die ook zeggen dat ik daar recht op heb. Na een uur aan de lijn, verbreekt ineens de verbinding. Vast geen toeval. De volgende medewerker beaamt dat sommige collega’s ,s nogal eens de hoorn op de haak gooien als ze er niet uitkomen, want niet goed voor hun moyenne. Hij gaat aan de slag. Geeft ook aan dat het moet  kunnen, ook na ruggespraak met zijn teamleider. Na een uur geeft hij aan dat er ctct zal worden opgenomen, nee dus. Weeks daarna nogmaals, zelfde verhaal en de week daarna idem. De laatste dame bedacht dat ik dan maar aan een nieuw abonnement moet. Kost alleen wel 20 euri per maand meer, doei! Om moedeloos van te worden…. Voor mij is nu de enige oplossing om digitenne door een familielid te bestellen of illegaal. Maar overweeg om helemaal te kappen met KPN. Daar ben je dan al decennia trouwe klant voor..
Digitenne is bij Telfort nooit mogelijk geweest voor 5 euro extra per maand. Dus als u nu nog een Telfort abonnement heeft, dan kan dat nog steeds niet. U zult het abonnement aan moeten passen naar een KPN abonnement. Dan kan het wel.
Digitenne is bij Telfort nooit mogelijk geweest voor 5 euro extra per maand. Dus als u nu nog een Telfort abonnement heeft, dan kan dat nog steeds niet. U zult het abonnement aan moeten passen naar een KPN abonnement. Dan kan het wel.
Onzin, heb het jaren, icm Telfort via koper, gehad voor €5,-
Ik lees hier dat het bij een koper verbinding inderdaad wel kon:
https://forum.telfort.nl/tv-338/digitenne-op-de-camping-87407
Bij glasvezel niet. Heeft u nu misschien glasvezel?Â
Hi
Hi
reactie verwijderd (heb koper) dat kon blijkbaar al
Is het je gelukt om Digitenne aan te vragen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.