Skip to main content
Ik heb een abo voor digitenne ,

en 2 ontvangers

1 tv werkt , op 2de tv melding geen abo

graag spoedig oplossing



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
De tweede ontvanger, is die precies hetzelfde als de eerste? Want kort geleden zijn alle ontvangers vervangen en werken de oude ontvangers niet meer. De nieuwe ontvanfers zijn allemaal huur toestellen. En die krijg je alleen uiteraard als je een bijbehorende abonement afsluit.
alle 2 de ontvangers zijn precies hetzelfde , ook in mijn abo heb ik aangegeven dat ik 2 ontvangers heb ( 1 gratis en de ander voor 5 e/p m

Alles al een keer opnieuw geinstalleerd en tijdje gewacht en weer opnieuw geprobeerd.

in de 1 ontvanger staan alle abo gegevens in de andere ontvanger staat geen basis abo etc
v7200 (...) werkt niet



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Eeigenlijk heb je dus 3 ontvangers begrijp ik? 1 digitenne en 2 interactieve tv?
nee 2 ontvangers

digitenne
dus 2 keer een v7200 ontvangers
Ok. Beide digitenne. Lijkt me dat je dan ook 2 abonnementen moet hebben.
hoe sluit ik dan de overige tv`s aan via de huidige abo
Ik denk dat je gewoon 2 losse abonnementen moet hebben. Maar hoe komt u aan dat 2de kastje? Want normaal gesproken sluit je een digitenne abonement af bij KPN en dan krijg je dat kastje opgestuurd. U heeft wel het kastje, maar geen bijbehorend abonement zo lijkt het...
Ik heb 2 oude kastjes ingeleverd , daarbij had ik 2 bijbehorende insteekkaarten op 1 abo en werkte perfect

nu heb ik 2 kastjes en 1 werkt niet ,

en betaal voor iets wat dus niet op de oude manier werkt
Hallo @Cartman Ik vermoed dat ik begrijp wat er aan de hand is. Je hebt onlangs je Digitenne-insteekkaarten omgeruild voor de nieuwe ontvangers. De nieuwe ontvangers werken goed, maar sinds kort krijg je bij 1 van de 2 ontvangers de melding dat je geen basis-abonnement hebt? Zie je wellicht ook een foutcode staan? Als dat het geval is kan ik het hier snel voor je herstellen. Laat het even weten. Alle gegevens had je al ingevuld zag ik, inclusief het CAS ID van de betreffende ontvanger.
Klopt krijg op vermelde casnummer code e016 0

geen basis abo

gr Hen
Klopt krijg op vermelde casnummer code e016 0

geen basis abo

gr Hen


Yes, @Cartman Dan is het een probleem dat voortkomt uit een niet goed gelukte activatie. In dit algemene topic zie je dat dit helaas vaker voorkomt. Ik heb het voor je hersteld. Zou je de ontvanger eens willen resetten en de zenders opnieuw willen zoeken? Laat daarna de ontvanger een uurtje op NPO 1 staan. Daarna zal en blijft het werken.
@Cartman



Heb je inmiddels beeld op alle zenders?
Ik kan dat pas vrijdag zien , kastje staat op de camping bedankt
Prima. Laat je het morgen weten?
@Cartman Doet de ontvanger het weer?
Goedemorgen , de ontvanger werkt nu perfect ,

bedankt voor de ondersteuning

Groet

Reageer