Skip to main content

ik gebruik digitenne alleen in de vakantie periode en heb het in juni 2019, door omstandigheden, niet meer gebruikt. nu echter zin alleen npo 1,2,3, zichtbaar. wat is hiervoor de oplossing? Foutcode is E016-0

Hi Peter. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je hier ook de CAS-ID willen plaatsen van de ontvanger die je gebruikt? Deze kun je aan de onderkant vinden.


Ja hoor kan ik de cas code in een bericht sturen?


De ontvanger is type ZXV7200, CAS ID 4637-815-601-5


Dankjewel, ik heb dit opnieuw geactiveerd. Als het niet gelijk werkt, laat de ontvanger op Ned1 uur staan, dit kan tot 1 uur duren. 

Laat je nog even weten of het weer werkt?


Hallo, Alex_P, alles werkt weer naar behoren, bedankt voor de snelle oplossing. Goede service van KPN! 


Fijn om te lezen, graag gedaan. :slight_smile:


Basisabonnement staat op nee

 


@Peter_51 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Wat is de reden dat dit een jaar na de melding van het incident gevraagd wordt, ik heb destijds mijn profiel info ingevuld.


Wat is de reden dat dit een jaar na de melding van het incident gevraagd wordt, ik heb destijds mijn profiel info ingevuld.


Dat was een foutje denk ik, @Fijma moet het profiel invullen.

Jij hoeft dat natuurlijk niet😅