Skip to main content
Heb een mail gehad dat alles omgezet werd naar HD. 'n werkt niets meer. Geeft aan geen digitenne signaal. Lampje op antenne brand. De datum op de ontvanger geeft als datum 01-01-1970 aan.
Beste @Lord53,



Woon je toevallig in de provincie Limburg? Daar zijn wat problemen met Digitenne.

Wil je het Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Geeft aan geen digitenne signaal , 0%. Lampje op antenne brand. De datum op de ontvanger geeft als datum 01-01-1970 aan. Vanalles geprobeerd en nu geeft ie code 8888
Geeft aan geen digitenne signaal , 0%. Lampje op antenne brand. De datum op de ontvanger geeft als datum 01-01-1970 aan. Vanalles geprobeerd en nu geeft ie code 8888

Oké, dit zal denk ik morgen wel opgepakt worden door de moderator, heb je inmiddels het Forum profiel bijgewerkt met:


  • Naam
  • Postcode + huisnummer
  • klantnummer en CAS-ID (CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen)
deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.
Hier hetzelfde probleem, geen signaal en code 8888 na omzetten door kpn. Inderdaad regio Limburg, signaal is al 2 weken bar slecht en nu helemaal niets meer.
Ja inderdaad regio Limburg.
Hier hetzelfde probleem, geen signaal en code 8888 na omzetten door kpn. Inderdaad regio Limburg, signaal is al 2 weken bar slecht en nu helemaal niets meer.

@Tamaram zou je dan ook je Forumprofiel willen aanvullen met:


  • Naam
  • Postcode + huisnummer
  • klantnummer en CAS-ID
(CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen)



Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.


Hier hetzelfde probleem, geen signaal en code 8888 na omzetten door kpn. Inderdaad regio Limburg, signaal is al 2 weken bar slecht en nu helemaal niets meer.@Tamaram zou je dan ook je Forumprofiel willen aanvullen met:

  • Naam
  • Postcode + huisnummer
  • klantnummer en CAS-ID
(CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen)


Is allemaal ingevuld, allen cas ID niet. Maar ik ben niet de enige in regio waar het mis is.
Is allemaal ingevuld, allen cas ID niet. Maar ik ben niet de enige in regio waar het mis is.

Als je nog de CAS ID invult, dan kan een KPN moderator het voor je nakijken wat er aan de hand is. 😉
Heb het casnr ingevuld.
Heb het casnr ingevuld.

Dat is mooi, dan kan de moderator van KPN dit nakijken. 😉
Had ook dat probleem. Ik moest op mijn afstandbediening van de tv. Bij het knopje sourse, HDMI aan zetten..



Wie weet is dat ook bij u het geval.


Geeft aan geen digitenne signaal , 0%. Lampje op antenne brand. De datum op de ontvanger geeft als datum 01-01-1970 aan. Vanalles geprobeerd en nu geeft ie code 8888Oké, dit zal denk ik morgen wel opgepakt worden door de moderator, heb je inmiddels het Forum profiel bijgewerkt met:

  • Naam
  • Postcode + huisnummer
  • klantnummer en CAS-ID (CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen)
deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.


Het forum profiel is bijgewerkt, hoelang gaat het duren dat alle 3 de digitenne's het weer doen?
Ik heb alle gegevens 3x cas-id ingevuld, hoelang gaat het duren voor dat ze het weer doen?


Is allemaal ingevuld, allen cas ID niet. Maar ik ben niet de enige in regio waar het mis is.Als je nog de CAS ID invult, dan kan een KPN moderator het voor je nakijken wat er aan de hand is. 😉


Cas ID in gevult. Ondertussen nog steeds geen signaal. Ik wilde al opzeggen omdat kpn zenders gaat schrappen en nu helemaal. Wat een slechte service, en daar bedaal je dan voor....
Voor de klanten in Limburg :



Sinds ongeveer een uur is er een veel sterker signaal in Limburg.

Geef is een nieuwe opdracht tot uitgebreid zenders zoeken.



Laat even weten of het nu wel werkt. Anders moet er wat anders bedacht worden......
Voor de klanten in Limburg :



Sinds ongeveer een uur is er een veel sterker signaal in Limburg.


Hoe weet je dit? (Gewoon uit nieuwsgierigheid) Want ik kan het niet vinden, ik heb dan geen Digitenne, maar is wel makkelijk dat ik op de hoogte ben, zodat ik klanten bij mij in de buurt kan helpen. (Limburg, Venlo) 😉👍🏼
Kijk maar is in het Limburg topic.
Hier in Heerlen doen ze het ook weer, een goede avond iedereen
Goedemorgen allemaal, We zien verschillende berichten binnenkomen waarbij het probleem is opgelost m.b.t. het signaal in Limburg, maar niet voor iedereen is dit het geval. We snappen dat dit vervelend is en willen jullie graag allemaal voorzien van een antwoord. Daarom wil ik jullie verwijzen naar het centrale topic: Veranderingen bij Digitenne: Aanvullende informatie omzetting Regio 4 (Limburg). Hier legt mijn collega Erik uit hoe het kan waarom je problemen ervaart. Mocht je antwoord niet in dit topic staan, laat het ons vooral weten in het betreffende topic.