Skip to main content
Als ik bijvoorbeeld mijn Digitenne met de afstandbediening instel op NPO 1, schakelt het beeld na korte tijd (ca. 10 seconden) vanzelf over naar andere zender en blijft dit vervolgens doorlopend doen.
Beste @cathwil,



Dat is erg vervelend! Zou je je Digitenne ontvanger eens willen resetten?



Is het probleem dan verholpen? Laat het maar effe weten.
Ik heb gereset, maar probleem niet opgelost. Alvast bedankt voor het reageren!
Ik heb gereset, maar probleem niet opgelost. Alvast bedankt voor het reageren!

Dan zou ik bijna zeggen dat de Digitenne ontvanger niet goed is, zeker weten doe ik dat niet. 🤔
Ik neem aan dat je al een (nieuwe) zxv7200 of rbx2800 hebt?



En wat als je de afst.bed. uit het zicht legt of de batterijen eruit haalt op dat moment. Houdt het dan op?
Heb zxv7200. Uit zicht leggen en batterijen er uit helpt niet. Heb inmiddels contact gehad met KPN. Denken ook dat het aan de afstandbediening ligt. Sturen een nieuwe, dus even afwachten wat dit oplevert. Ik dank jullie voor de hulp en wens jullie nog een fijne dag.
Als de batterijen eruit niet helpt, lijkt het dan niet aan de afstandsbediening te liggen. Maar goed, je weet maar nooit.



Ik vermoed dat het uitdraait op een nieuwe ontvanger.



Laat het hier even weten wat de nieuwe afstandsbediening gaat doen, een moderator kan jou desgewenst helpen aan een nieuwe ontvanger.
Ik krijg een andere ontvanger van KPN. Bedankt voor de reactie.
Graag gedaan. Laat je nog even weten of de nieuwe ontvanger wel werkt?
De nieuwe ontvanger gaf geen enkele verbetering. Vervolgens, na contact met KPN, een nieuwe antenne gekregen. En..... na een dag gebruik lijkt het probleem opgelost! Iedereen bedankt voor het meedenken.
Goed nieuws! 👌🏼

Reageer