Wij hebben in de tv een insteekkaart wat al een aantal jaar naar tevredenheid werkt. Nu moesten we deze vervangen, vanaf dat moment gaat het niet goed, hij geeft aan dat er geen signaal is. Het kastje al 2 maal vervangen. Staat op HDMI, antenne geeft blauw licht en op het kastje staat 88 88. Ik kreeg van de helpdesk te horen dat er vandaag al diverse gebeld hadden en dat er niets aan is te doen. Dus moest maar een nieuwe TV kopen?
Lijkmij toch niet, deze tv is een paar jaar oud en omdat KPN een verandering doorvoert de klanten een nieuwe v moet kopen.
Beantwoord
Digitennen vervangen van insteekkaart naar kastje
Beste antwoord door PeterG
Na 2 x doorlezen is dit de sleutelzin: "Daar de ontvanger van familielid die bij hem gewoon werkt aan mijn tv aangesloten en mijn tv werkt niet" (zie 12)
De TV ontvanger doet het namelijk wel: "mijn ontvanger aangesloten op zijn tv en werkt gewoon." (punt 13)
Hier staat dus feitelijk:"mijn ontvanger werkt gewoon" en "mijn tv werkt niet".
De conclusie: het ligt aan je eigen apparatuur (de televisie werkt niet met scart en hdmi) en is dus niet de verantwoordelijkheid van KPN. Dat dit defect van je TV nu naar voren moet komen is wel een beetje jammer. Nooit iets op scart of hdmi aangesloten gehad?
Ik weet niet hoe oud je TV is maar na 7 jaar is vervangen goedkoper dan laten repareren.
Bekijk origineelDe TV ontvanger doet het namelijk wel: "mijn ontvanger aangesloten op zijn tv en werkt gewoon." (punt 13)
Hier staat dus feitelijk:"mijn ontvanger werkt gewoon" en "mijn tv werkt niet".
De conclusie: het ligt aan je eigen apparatuur (de televisie werkt niet met scart en hdmi) en is dus niet de verantwoordelijkheid van KPN. Dat dit defect van je TV nu naar voren moet komen is wel een beetje jammer. Nooit iets op scart of hdmi aangesloten gehad?
Ik weet niet hoe oud je TV is maar na 7 jaar is vervangen goedkoper dan laten repareren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.