Skip to main content

Afstandbediening ZXV7200 werkt niet meer. Tips op het forum gelezen maar helaas niets veranderd.

Sinds de verandering bij Digitenne - in mijn geval rond 14 mei 2019 - heb ik 2 ontvangers. En sinds die tijd betaal ik ook voor 2! De ene wordt elke dag gebruikt, de andere soms. De 2e -de andere dus- geeft gisteren alleen 1,2 en 3. Dit wordt geregeld per tel. door KPN en klaar. Vervolgens schakel ik later de 1e in en deze geeft op zijn beurt alleen 1,2 en 3. Weer contact met KPN per tel. KPN beweert dan dat ik volgens hun administratie 1 abonnement heb. Als dat zo is waarom betaal ik dan voor 2? Dan ontvang ik een mail van KPN over een wijziging. Er was en is geen wijziging. En tot overmaat van ramp nog een mail met de mededeling dat mij een ontvanger gestuurd gaat worden. Ik heb al 2 ontvangers en wil geen 3e.

In mijn KPN vind ik niets over een Digitenne 1 of 2 ontvangers abonnement?


*Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic

 

 


Zie https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-afstandsbediening-defect-werkt-niet-naar-behoren-474448

Reageert de Digitenne-afstandsbediening helemaal niet? Haal de batterijen uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Werkt het nog steeds niet? Vervang de batterijen eens door nieuwe.

Reageert de Digitenne-afstandsbediening niet goed of heel traag? Verwijder mogelijke storingsbronnen in de buurt van je tv en/of Digitenne-ontvanger. Denk aan een LED- of spaarlamp of Ambi-light op je tv. Deze kunnen het signaal verstoren dat de afstandsbediening naar de Digitenne-ontvanger zendt.

Werkt je Digitenne-afstandsbediening nog steeds niet, ondanks bovenstaande oplossingen? Vul dan jouw forumprofiel aan met postcode, huisnummer en je klantnummer. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Dit is bij deze gedaan.


Hi Possum. Dank je wel voor jouw bericht en wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Ik ben direct mijn systemen ingedoken, maar ik zie dat het klantnummer op een ander adres geregistreerd staat dan die in jouw profiel staat beschreven. Zou je dit kunnen controleren en een seintje kunnen geven als dit is gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ook de verhuisservice werkt niet. Profieladres is juiste adres.


Dank je wel voor de toelichting. Ik heb een nieuwe afstandsbediening naar het profieladres gestuurd. Je mag deze binnen 2 werkdagen in de brievenbus verwachten. Kun je me nog vertellen of het activatieprobleem wat je ervoer nog speelt, of is dat inmiddels opgelost? Ik hoor het graag van je!


Na 5 opeenvolgende dagen contact met 0800 0402 (incl. wachttijden zo'n 5 uur totaal) werken nu beide ontvangers. Ik wacht nog even met juichen. Met een verse afstandsbediening zouden we compleet zijn.


Dank je wel voor de update. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat de beide ontvangers weer werken! Laat je ook weten of je de afstandsbediening ontvangen hebt? 


Na 5 opeenvolgende dagen contact met 0800 0402 (incl. wachttijden zo'n 5 uur totaal) werken nu beide ontvangers. Ik wacht nog even met juichen. Met een verse afstandsbediening zouden we compleet zijn.

@Possum 

Heb je al een nieuwe afstandsbediening ontvangen? Zo niet, dan kan @Ron er jou wel eentje opsturen…

 


Afstandsbediening is aangekomen.


 Ik wacht nog even met juichen. Met een verse afstandsbediening zouden we compleet zijn.

@Possum 

Dan mag je nu juichen ! :wink:

 

 


Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat de afstandsbediening is aangekomen! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. :relaxed:


Reageer