Skip to main content

Mijn antenne kabel is stuk. Waar kan ik een nieuwe bestellen? 

 

Hallo @MarkOffshore ,

Gaat het om een binnenantenne? Je hebt dan een nieuwe antenne nodig.  

Het snelste is dan om te bellen met 0800-0402.

Als het om een buitenantenne gaat? Vraag dan naar de buitenmontageset. Daar zit een kabel in van tien meter lang. 

Geen zin om te bellen? Het kan ook via het forum, maar dat duurt dan meerdere dagen. 

Zou je dan het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. En geef aan om wat voor soort antenne het gaat. 


Bedankt, ik heb de gegevens aangepast. Het gaat om een buitenkabel.

Alvast super bedankt!


OK, het gaat dan om de buitenmontageset voor de Funke V5. Daar zit die kabel in. 

Dan is nu het wachten op een moderator. Dat kan enige dagen duren. 


Hoi @MarkOffshore. Ik heb zojuist een nieuwe antennekabel naar het dichtstbijzijnde servicepunt (Karwei, Middelmoot 10 in Broek op Langedijk) verstuurd. Donderdag 30 september na 14.30 uur kan je het pakketje ophalen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 


Super bedankt!

 


Even voor de zekerheid @Vikash : 

Hopelijk niet deze kabel : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/523604/digitenne-antenne-verlengkabel/?pos=488

Want die werkt niet als een vervangende buitenkabel. 


Ik heb volgens mij de juiste kabel geselecteerd. @MarkOffshore Er ligt ook een nieuwe antenne (Funke V6) klaar. Als dit niet de juiste kabel is hoor ik dat graag van je!


OK, het gaat dan om de buitenmontageset voor de Funke V5. Daar zit die kabel in. 

 

Er ligt ook een nieuwe antenne (Funke V6) klaar. 

@MarkOffshore

Heb je de spullen al opgehaald in Broek op Langedijk? Ben benieuwd of je zo weer een goede ontvangst hebt kunnen krijgen…..


Het werkt allemaal.prima, bedankt voor de super service