Skip to main content
Ik heb inmiddels al 2 tv’s aangesloten via draadloze verbinding(interactief) Is het mogelijk om 1 losse adapter te krijgen om uit te breiden naar 3 tv’s (digitenne)?



Deze aansluiting moet op zolder komen en mijn WiFi is niet zo heel sterk op zolder. Is het dan noodzakelijk om een experiabox WiFi erbij te nemen en waar komt deze dan te hangen?



gr herman
Hoi Herman, welkom hier. Even bij het begin beginnen, Digitenne sluit je niet aan met de draadloze adapters, het signaal van Digitenne gaat via de bijgeleverde antenne. Als je dus Digitenne hebt is een adapter niet nodig. Een interactieve ontvanger kun je wel aansluiten via de adapter. Wij adviseren wel om maximaal 2 ontvangers met de draadloze adapters aan te sluiten, dat wil niet zeggen dat een derde niet goed zal werken. Kwestie van uittesten, een aangeschafte adapter kun je binnen 14 dagen weer retourneren mocht het niet goed werken.



De eerste vraag is echter: probeer je een DIgitenne aan te sluiten of een digitale ontvanger? Welk kastje is dat precies?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken welke ontvangers je in je pakket hebt.