Skip to main content

Beste KPN,

Verleden jaar, op 21 december 2020, heb ik via internet Digitenne aangevraagd en zou ik binnen 5 dagen de bestelling krijgen. Dit gebeurde niet, dus heb ik hierover vorige week (4-1-2021) telefonisch contact gehad met de klantenservice. Toen bleek dat deze bestelling niet door te zijn gekomen. De medewerker die ik aan de lijn heb gehad, heeft meteen een nieuwe aanvraag ingediend en dit werd meteen geregeld. Digitenne pakket heb ik  gekregen, is inmiddels geinstalleerd en eerste factuur is ook al betaald. Dit is dus goed gegaan!

Maar vandaag heb ik in mijn mail een nieuwe orderbevestiging gehad voor Digitenne (met nieuw klantnummer etc erbij) Ik vermoed dat mijn eerste bestelling nu wel is doorgekomen (bijna een maand later) Meteen heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en mij werd verteld dat er geen twee aanvragen waren. 

In de loop van de dag kreeg ik alsnog een berichtje van KPN dat er een Digitenne pakket onderweg naar mij is…. Hoe kan ik dit straks weer annuleren? 1 Digitenne abonnement is genoeg.


 

Met vriendelijke groet, 

Nou

 

 

Beste @SNou, welkom op het forum. 

Als ik jouw gegevens erbij pak, zie ik inderdaad twee Digitenne abonnementen. Één abonnement is natuurlijk meer dan genoeg. Noteer het Cas-ID van het de Digitenne ontvanger die jij in gebruik hebt, deze vind je aan de onderkant de ontvanger. Bel dan met 0800-0402 om één van de twee abonnementen op te zeggen. Mijn collega's controleren aan de hand van het Cas-ID welk klant nummer ze kunnen verwijderen. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen hoor ik het graag.


Beste @Hanna_ 

 

Nog bedankt voor uw reactie. Intussen had ik al telefonisch contact gehad en als het goed is zou het geregeld worden!