Goedemorgen,
Ik heb gisteren een factuur gekregen dat er vandaag 27.99 van mijn rekening zou worden afgeschreven, maar tot mijn verbazing is vanmorgen het dubbele afgeschreven. Wat is de reden hiervan en hoe ga ik dat terug krijgen???
Goedemorgen,
Ik heb gisteren een factuur gekregen dat er vandaag 27.99 van mijn rekening zou worden afgeschreven, maar tot mijn verbazing is vanmorgen het dubbele afgeschreven. Wat is de reden hiervan en hoe ga ik dat terug krijgen???
Hallo
Kijk verder even bij de bankdetails of de nummers die bij die incasso staan ook 2x precies hetzelfde zijn.
Dan de incasso via de bank storneren, dan wordt de 2e incasso ongedaan gemaakt en heb je je geld weer terug.
Â
Ik heb niets open staan en de factuur die ik kreeg was 27.99 vandaar ik het zo raar vind dat het dubbele is afgeschreven. Maar ben bang dat als ik het terug laat boeken mijn digitenne kastje gelijk word geblokkeerd
Ik heb niets open staan en de factuur die ik kreeg was 27.99 vandaar ik het zo raar vind dat het dubbele is afgeschreven. Maar ben bang dat als ik het terug laat boeken mijn digitenne kastje gelijk word geblokkeerd
HalloÂ
Een digitenne-abo kost toch geen €27,99 of heb je pas in de loop van een maand Digitenne genomen waardoor je nu misschien 1,5 maand ongeveer betaalt???
Â
Â
Goedemiddag
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.