Skip to main content

Een eigen kanaal voor Digitenne zenders ESPN2, AT5, Cartoon Network en ONS

• September 2, 2025
  • 27 reacties
  • 676 keer bekeken
Toon eerste bericht

27 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 25, 2025

​@NoordzeeĀ Het klopt dat 6212 nog steeds wordt uitgezonden, maar het wordt nu ergens anders voor gebruikt. Dus het is zeker nog wel nodig :) Meer informatie heb ik helaas niet voor je.Ā 

Ok, maar de reactie is duidelijk genoeg. Ik weet nu dat dat datakanaal nog steeds een functie heeft.Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 25, 2025

Wie weet of er nog een extra zender bij komt. Dat zou wel mooi zijn. Dat moet de toekomst gaan uitwijzen.Ā 

Ik laat me graag verrassen.

Ā 

Het is nu in ieder geval bevestigd door KPN dat de mogelijkheid er is op NTS 1. Op drie andere muxen (NTS 2, NTS 3 en NTS 4) worden namelijk nu acht TV-zenders doorgegeven.

Dat lees ik duidelijk uit de reacties van Marcia:Ā 

Ā 

Ā 

Hele goede vragen allemaal!

Het is inderdaad niet zo dat er een mast o.i.d. bijgeplaatst is, maar door dingen slimmer en efficiënter te doen, is er nu meer ruimte beschikbaar om zenders op te kunnen plaatsen. 

Ā 

Ā 

Het doorgeven van meer zenders had eigenlijk jaren terug al gekund. Ik heb daar vaak genoeg om gevraagd. Steeds werd geantwoord dat er geen frequentieruimte was. Nu blijkt het tegendeel waar.Ā 

We hebben het hier inderdaad eerder al eens over gehad. Toen was er inderdaad geen ruimte. We hebben aanpassingen gedaan, waardoor dat er nu wel is.Ā šŸ˜„

Ā 

Ā