Skip to main content

Ik heb een abonnement voor espn live om elke week de wedstrijden uit de eredivisie te zien. Alleen elke week, keer op keer, kan ik de wedstrijden niet allemaal zien omdat er gewoon een andere zender op kanaal 24 of 25 is. Ik betaal voor ALLE wedstrijden dus ik wil ook ALLE wedstrijden kunnen zien!! Wanneer gaan we hier eens wat aan doen? Ik betaal niet om naar cartoonnetwork te zitten kijken! Vandaag weer als voorbeeld. de wedstrijd VVV -  fortuna sittard is niet te bekijken!! Ik word er een beetje ****ziek van zo langzamer hand. Contact met KPN is nergens mogelijk natuurlijk...dat is alleen maar lastig als mensen klagen die niet krijgen waar ze voor betalen.

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

@Dirckhals

Je hebt het dus via Digitenne.

Daar zijn alleen de eerste 2 kanalen van ESPN beschikbaar. Het 2de kanaal, via 25, alleen als er LIVE voetbal op uitgezonden wordt. Straks v.a. 14:00 uur dus weer.

Via Digitenne betaal je minder voor het ESPN pakket. Juist omdat kanaal 3 niet doorgegeven kan worden.

Je kunt via Digitenne inderdaad niet alle wedstrijden live zien. ESPN weet donders goed dat '’3'’ er niet is op Digitenne. Zij bepalen de indeling op hun zenders. Ik vind het ook raar. Er is nu geen wedstrijd op ESPN 2 dus VVV - Fortuna had makkelijk daarop gekund. I.i.g. de eerste helft.

Ik zou zeggen: waag er eens een mail aan naar ESPN!

ESPN op kanaal 24 is daar 24/7
ESPN 2 op kanaal 25 wordt alleen doorgegeven als daarop een live uitzending is.


Heb jij een e mail waar je iemand kan bereiken? Je kan nergens iets vinden, alleen topics, veel gestelde vragen en andere bullshit.  Bellen kost je een uur voordat je iemand aan de lijn hebt en andere manieren zijn er niet...dat noemen ze “service”. 


Contact gegevens op de website van ESPN lijkt mij. (?) espn.nl

Bellen naar KPN omtrent de programmering van ESPN is zinloos uiteraard.


Neeee, volgende week Ajax op ESPN 3, dat gaat klachten opleveren……


Is dat zo, @Noordzee . De epg gaat nog niet tot volgende week zondag. 


Ja, ik zag het net aangekondigd staan tijdens de wedstrijd van Ajax. 
 
Dit gaan een hoop ESPN via Digitenne-abonnees niet leuk vinden. 
 

Zelf kijk ik volgende week wel naar de Vuelta met een finish in Breda. Nog veel leuker dan voetbal! 


Gelukkig toch weer verplaatst naar ESPN (1). Waarschijnlijk door de verplaatsing van de wedstrijd van FC Twente naar een andere datum.