Skip to main content

Inmiddels al 4 keer gebeld. Ik tref telkens iemand die mij niet verder kan helpen en zegt dat er niemand aanwezig is die dit wel kan.

Later nog maar eens terugbellen is het advies

Ik heb digitenne en een ESPN abonnement (staat in mijn KPN) maar volgens mijn tv heb ik geen abonnement.

Ik heb de eerste week wel ESPN ontvangen

@DoorenLot Als u de adviezen in dit topic ( Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien? | KPN Community) volgt, moet het goed komen.


Hallo @DoorenLot ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je in gang zetten. Die gaat dan een andere afdeling aansturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik heb mijn profiel aangevuld. Overigens ontvang ik alle andere zenders wel


Ja, voor ESPN moet een andere afdeling aangestuurd worden. Dat kan een moderator verzorgen.  


Hallo @DoorenLot ,

En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Ben ik heel ongeduldig als ik vraag hoe het erbij staat.

Gelukkig de voetbal op RTL7 en RTLz vandaag

 


Helaas is de wachttijd momenteel ruim drie dagen. Hopelijk wordt het voor het weekend geregeld. 


Vervelend dat je niet verder komt, @DoorenLot

Fijn dat je op aanwijzing van Noordzee al je klantgegevens ingevuld hebt, ik heb contact opgenomen met een achterliggende afdeling en gevraagd of zij dit kunnen oplossen. Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het hier uiteraard weten! 

 


Sinds vanmiddag ontvang ik weer ESPN.

Dank aan iedereen die hiervoor zijn steentjes heeft bijgedragen.😁


Mooi zo👍