Skip to main content
Wij hebben al 2 Digitennekastjes.

Nu willen we er 1 extra voor op de camping.

Via de site bestellen lukt niet.

Zijn er nog meer manieren?
Hoi WimenThea,



Een moderator wil jullie graag helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik heb net wat ingevuld.

Hopelijk is dat voldoende.



mvgr Wim
Goedenavond @WimenThea, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik zie eigenlijk geen reden waarom die extra tv-ontvanger niet aangevraagd zou kunnen worden.. Krijg je een foutmelding wanneer je het via MijnKPN probeert? Zo ja, gebruik je de app of website variant?



In ieder geval, ik kan een extra voor je aanvragen. Echter ga je hierdoor wel € 5,00 per maand meer betalen, voor de huur van die 3e tv-ontvanger. Hier heb ik wel een akkoord op nodig, anders mag ik dit namelijk niet aanvragen. Dus wil je graag dat ik het regel, dan heb ik je akkoord daarop nodig ;)



Ik hoor graag van je!
Dag Susan,



Dank voor je reactie!

Op de site, niet de app, komen we niet verder dan onze facturen.

Als we op ons abonnement drukken, iets willen wijzigen of bestellen, komen we daar telkens op uit.

We komen dus niet verder.



Daarom gaan we akkoord met het aanbod om een 3e decoder te regelen voor 5,- per maand.

Dank alvast!



Is er nog meer info nodig, of heb je genoeg?



mvgr Wim
@WimenThea, vreemd.. Maar geen probleem, ik heb de derde tv-ontvanger voor Digitenne inmiddels aangevraagd. Je ontvangt hier een bevestiging van 😉 De ontvanger komt zo snel mogelijk naar je toe, maar dit kan maximaal 5 werkdagen duren! Veel plezier ermee!

Reageer