Skip to main content
Ik betaal nu 15.50 voor mijn digitenne abonnement terwijl ik meerdere kpn produkten thuis heb. Dit zou, na telefonisch contact op 26 april, aangepast worden naar 5 euro. Op de factuur staat echter weer gewoon 15,50



Graag aanpassen
Beste @Biancahj



Je betaald de factuur altijd vooruit, in de volgende maand zul je de correctie zien dat het is aangepast van € 15,50 naar € 5,-.

Nog een ogenblikje geduld. 😉
oke thanks. Ik heb net al uitgebreid gechat over een ander kpn digitenne probleem, ik wacht alle actie rustig af
oke thanks. Ik heb net al uitgebreid gechat over een ander kpn digitenne probleem, ik wacht alle actie rustig af

Oei, @Biancahj dat is niet zo fijn, wat voor Digitenne probleem heb je? Of is het opgelost, kan ik je nog eventueel helpen?
Dat is nog steeds niet opgelost na 6 x bellen, 3 x chatten ...

Nu is er een soort samengevatte mail met alles onderweg naar de digitenne afdeling via de laatste chat medewerker
Ben er al sinds 26 april zoet mee.
Het heeft met een openstaande invoer te maken zegt de een. Er blijkt bij KPN op 24 april iets mis te zijn gegaan met ons casnummer. Na mijn eerste telefoontje op 26 april ging men hiermee aan de slag. Op 30 april weer aan de lijn gehangen en lang gewacht. Bleek er een storing te zijn geweest bij de KPN van vrijdag op zaterdagnacht, dus niets opgelost of opgepakt. Op 1 en 2 mei zijn er na weer lang wachten wat stappen gezet. Weer wachten tot 3 mei toen een refresh. Uiteindelijk alle zenders terug op fox na. Kun jij toveren?
@Biancahj



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Gedaan!
Succes!
En is er inmiddels een moderator in gedoken? Want ik heb nog steeds de foutcode E-016 alleen op de Fox zender. Maar in de administratie kloppen nog steeds dingen niet en staat er een open invoer begrijp ik al sinds 1 mei. Het is toch van de zotte dat ik al sinds 26 april geen normale ontvangst heb? En dat na zoveel bellen, chatten...
Net weer tijd aan de lijn gehangen met KPN. Nu weer met administratie. Mijn hele order is er nu uit gegooid en ik ga begin volgende week een nieuw kastje krijgen in de hoop dat alles dan wel klopt. Ze wisten het anders ook niet meer. Op hoop van zeggen, 2 weken dus geen fox en ruim 1 week gaan commerciele zenders gehad. Hopelijk is volgende week alles wel opgelost.
Goedemiddag @Biancahj. Wat vervelend dat het nog steeds niet opgelost is. Goed om te lezen dat een collega dit voor jou heeft uitgezocht. Laat je mij wanneer het volgende week opgelost is? Mocht ik nog iets voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag van je.
@Biancahj



Heb je de nieuwe ontvanger al ontvangen?



Voor de zekerheid nog even de installatieprocedure:



1/ Ontvanger aansluiten op je TV en op de antenne

2/ Stroom aan

3/ Via het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Daarna een software-update draaien indien noodzakelijk.

5/ Dan een opdracht geven tot uitgebreid zenders zoeken.

6/ De antenne eventueel bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in je menu.

7/ Laat de ontvanger dus minimaal een uur lang aanstaan, dan kan de abonnementsstatus op JA springen.



Is het nu allemaal voor elkaar?
@Biancahj



Werkt alles nu?
Als het goed is, ligt het pakket morgen thuis op me te wachten. Ben even afwezig. Daarna dus pas uittestmogelijkheid. Ik laat van me horen.
Hehe, na een hoop gedoe vandaag de nieuwe digitenne ontvanger geinstalleerd en alles werkt zowaar. Thuis in elk geval. Volgende week hopelijk ook nog in het strandhuisje.
Staat de abonnementsstatus inmiddels op Ja? Dat kan je zien in het menu van jouw ontvanger.
ja, staat op ja, en Fox ook op ja

Reageer