Skip to main content
Beantwoord

Foutcode Digitenne

• May 11, 2019
  • 6 reacties
  • 173 keer bekeken

Digitenne heeft het een week goed gedaan, nu geeft ie een foutcode E017-0 of E150-0. De antenne-ontvangst is prima. Ook via menu

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Wil63, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Foutcode E0170-0 en E0150-0 geven aan dat er administratief iets niet goed staat bij KPN. Dat kan snel verholpen worden, en ik zie dat je al het telefoonnummer hebt gekregen. Is het gelukt om het te laten activeren via mijn collega?

Zo niet, dan hoor ik het graag. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en CAS-ID nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators (waar privé bij staat). Dan help ik je graag verder!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Casey
Wijsgeer
  • May 11, 2019
Even bellen met 08000402 om ontvanger te laten activeren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 11, 2019
Ddank je caesy il ga het proberen

Casey
Wijsgeer
  • May 12, 2019
En gelukt?

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2019
Goedemorgen @Wil63, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Foutcode E0170-0 en E0150-0 geven aan dat er administratief iets niet goed staat bij KPN. Dat kan snel verholpen worden, en ik zie dat je al het telefoonnummer hebt gekregen. Is het gelukt om het te laten activeren via mijn collega?

Zo niet, dan hoor ik het graag. Zou je dan jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en CAS-ID nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators (waar privé bij staat). Dan help ik je graag verder!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 17, 2019
Dankjewel maar het is al opgelost.

Casey
Wijsgeer
  • May 21, 2019
Hoe? Is voor anderen ook interessant om te weten. 😉