Skip to main content

Heb inderdaad digitenneĀ een tijd niet gebruikt. Digitenne zit nog wel in mijn pakket echter ontvang alleen 1, 2, en 3. Wil nu voor onze nieuwe keuken wel meer zenders maar hoe los ik het op??

Hallo @ZomerluchtĀ ,

Dan heeft jouw ontvanger een update gemist.Ā 
Ā 

Zou je hetĀ Forum profielĀ  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Ā 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ā 


Ja ik heb de cas code ingevuld. Vanmiddag heeft er wel een update plaatsgevondenšŸ˜


Ok, zet de ontvanger aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitgezet worden.


Ok hij staat op npo1


Prima, nu is het wachten op het versturen van een activatiesignaal. Een moderator gaat dat versturen.


Hi @NoordzeeĀ en @Zomerlucht.Ā 

Ik zie helaas geen gegevens in je profiel. Heb je ze wel opgeslagen na het invullen?Ā 

Laat het me hier ajb weten, dan ga ik voor je bezig.Ā :relaxed:


Alle gegevens staan ingevuld en opgeslagen dus wat raar??


De situatie is ongewijzigd heb alleen npo1,2 en 3.


Laat de ontvanger aanstaan op NPO 1. Er komt vanmiddag weer een moderator langs voor de activatie.Ā 

Ā Ā 


Hallo @Zomerlucht, ik heb je CAS-id weer een frisse start gegeven. Binnen enkele minuten doen alle zenders het weer :)Ā 


Ja ze doen het!! Geweldig!

bedankt


Mooi zo:thumbsup_tone4: En graag geholpen natuurlijkā€¦.Ā 

Ā