Skip to main content

Sinds gisteren hebben wij Digitenne ontvangen om de tijd tot aansluiting glasvezel te kunnen overbruggen. Echter krijgen wij foutcode E016-0. Alleen NPO1,2,3 en een paar regionale zenders zijn zichtbaar. Ik lees overal op het forum dat er een “activatie code” verzonden moet worden die digitenne moet opvangen.

Het verplaatsen van de ontvanger werkt niet, het handmatig en uitgebreid zenders zoeken ook niet.

CAS-nummer is: 7014-067-170-5. Ik heb momenteel ontvanger aanstaan op NPO1.

 

Met vriendelijke groet,

Bert

Hoi @BertKa ,

Heb je ook je profiel al ingevuld?

Je kan het cas-id ook neerzetten bij het persoonlijke opmerkingen vakje in je profiel,Dat is handiger voor als hij weer een keer geactiveerd moet worden.


Hallo @BertKa ,

Waarschijnlijk gaat dit om een noodpakket. De moderators moeten dan meestal de Backoffice aansturen voor een activatie. 

Maar dat kan dus inderdaad alleen als je alles hebt ingevuld in je …… 

 

Hoi @BertKa ,

Heb je ook je profiel al ingevuld?

Je kan het cas-id ook neerzetten bij het persoonlijke opmerkingen vakje in je profiel,Dat is handiger voor als hij weer een keer geactiveerd moet worden.

 


Hoi @BertKa . Welkom op het forum.

Omdat deze digitenne tuner deel uitmaakt van een ‘noodpakket’ kan ik zelf niet activeren. Ik heb het verzoek doorgestuurd en dit wordt doorgaans binnen een werkdag opgepakt. Ik vrees dat het dus pas maandag of dinsdag wordt voordat ze hier aan toekomen. 


Bedankt allen voor jullie reacties, ik heb inmiddels mijn profiel geüpdatet. Er zit niet anders op dan wachten tot begin van de week. Ik heb al wel iTV gegevens ontvangen daar kan ik al wel televisie meekijken.


@Erwin_ Digitenne werkt sinds vanmiddag naar behoren, topic is bij deze afgehandeld, bedankt.