Skip to main content

Krijg alleen nog maar zenders 1 tm 3, derest werkt allemaal niet. Las dat dit een foutje is in jullie administratie, en dat jullie iets moeten activeren aan jullie kant? Dus als jullie dat kunnen doen graag. 

Hallo @AxelAlexo ,

Laat je ontvanger continu aanstaan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. 

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Noordzee 

 

Heb ik gedaan, staat op npo 1, kan je dan wel het activatiesignaal nu sturen? 


Ik verwacht niet meer dat dat vanavond nog gebeurt. Het is al laat. 


@Noordzee ok geen probleem, kan je wel laten weten wanneer het signaal is verzonden? Maakt het ook uit op welk rf kanaal de tv staat? Heb dit namelijk vandaag aangepast, na het lezen van dit artikel: 

Helaas werkte deze tips niet.


Nee, laat voorlopig maar gewoon aanstaan op NPO 1. 


@Noordzee wanneer wordt het signaal verzonden?


Dat wordt hier in dit topic vermeld. (zodra je aan de beurt bent.) 


Ik vind het vreemd dat dit niet gelijk kan? Ik betaal hiervoor. Digitenne werkt al een jaar niet. Ik wil graag dat het gelijk wordt gedaan. @Noordzee  Zit al uren te wachten.


Als het goed is heb je inmiddels beeld op alle zenders. Het activatiesignaal is verstuurd. 


In het algemene topic hierover, heeft een moderator gisteren jou verder geholpen @AxelAlexo 

 
Hier op het forum helpen vooral klanten elkaar. Mocht het nodig zijn, dan springen moderators bij. Wil je echt snel geholpen worden met een dringende vraag, is de telefonische klantenservice beste manier om contact te zoeken. 
 


Ok mooi, nou wil ik nog een schadevergoeding, omdat ik 2 jaar lang geen beeld had. En toen ik in het begin contact opnam zeiden jullie dat dit aan mijn signaal lag, terwijl het in jullie administratie fout zat.