Skip to main content

Ik ontvang alleen zenders 1,2 en 3. Dit ook nadat ik de zenders handmatig heb gezocht. Wie kan mij verder helpen?

Digitenne?


Digitenne?

ja het gaat om digitenne inderdaad.


OK, @Noordzee ?


Hallo @Maudbwr ,

Tijd voor een extra activatiesignaal ! 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met de gegevens van jouw moeder? : naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer. Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop de ontvanger en op de doos.

Hallo @Maudbwr ,

Tijd voor een extra activatiesignaal ! 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met de gegevens van jouw moeder? : naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer. Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop de ontvanger en op de doos.

Ik heb dit zojuist gedaan


Hallo @Maudbwr ,

Tijd voor een extra activatiesignaal ! 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met de gegevens van jouw moeder? : naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer. Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop de ontvanger en op de doos.

Ik heb dit zojuist gedaan

Mooi zo. Zet de ontvanger nu aan op NPO 1. De TV kan eventueel uit blijven. 


Goedenavond! Ik zie dat hij al wel aangemeld was maar heb m nog even een refresh gegeven. Als je m nu zoals Noordzee hierboven noemt op NPO1 laat staat moeten de andere zenders het met een uurtje ook doen!


Hallo @Maudbwr ,

Tijd voor een extra activatiesignaal ! 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met de gegevens van jouw moeder? : naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer. Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop de ontvanger en op de doos.

Ik heb dit zojuist gedaan

Mooi zo. Zet de ontvanger nu aan op NPO 1. De TV kan eventueel uit blijven. 

Ik heb een aantal zenders terug! Helaas mis ik RTL 4,5 SBS6 etc. Moet ik nogmaals opnieuw zenders zoeken?


Goedenavond! Ik zie dat hij al wel aangemeld was maar heb m nog even een refresh gegeven. Als je m nu zoals Noordzee hierboven noemt op NPO1 laat staat moeten de andere zenders het met een uurtje ook doen!

Oh excuus, ik lees dit nu pas. Ik zal kijken of ik over een uurtje alle zenders heb.


OK @Maudbwr ,

1/ Over een uurtje de antenne op een mooie hoge plek zetten.

2/ Ga dan in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef dan een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.

 4/ Draai dan de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 


OK @Maudbwr ,

1/ Over een uurtje de antenne op een mooie hoge plek zetten.

2/ Ga dan in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

3/ Geef dan een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.

 4/ Draai dan de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

 

Bedankt voor uw hulp, hij doet het!


Fijn :thumbsup_tone4: En graag geholpen natuurlijk….