Skip to main content
Beantwoord

Foutcode E016.0 bij digitenne

• July 15, 2022
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

Graag digitenne heractiveren ivm foutcode E016.0

Beste antwoord door Noordzee

Nee, de moderators geven dit soort storingen helaas geen voorrang meer. Het activatiesignaal kan daarom wel enkele dagen op zich laten wachten. Heel jammer, maar het is niet anders. Je zult geduld moeten hebben. Laat de ontvanger wel gewoon aanstaan. Ooit komt jouw topic aan de beurt. 

Wil je vandaag nog geholpen worden? Bel dan voor 17.00 met 0800-0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Auteur
  • Topper
  • July 15, 2022

Ik heb het casnummer in mijn profiel ingevuld zoals in andere topics met hetzelfde probleem ook gevraagd wordt

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 16, 2022

Top @RobertvO ,

Zet je ontvanger alvast aan op NPO1. De TV kan eventueel uitblijven. 

Zo krijgt de ontvanger de kans om het activatiesignaal te ontvangen wat een moderator gaat sturen. 

Edit: 
Sneller is om te bellen met 0800-0402

• Auteur
  • Topper
  • July 16, 2022

Hij staat nu aan

• Auteur
  • Topper
  • July 16, 2022

Ik heb hem constant aangehad vanaf vanmorgen 8 uur maar nog steeds alleen NPO 1, 2 en 3 verder geen zenders.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 16, 2022

Nee, de moderators geven dit soort storingen helaas geen voorrang meer. Het activatiesignaal kan daarom wel enkele dagen op zich laten wachten. Heel jammer, maar het is niet anders. Je zult geduld moeten hebben. Laat de ontvanger wel gewoon aanstaan. Ooit komt jouw topic aan de beurt. 

Wil je vandaag nog geholpen worden? Bel dan voor 17.00 met 0800-0402

• Auteur
  • Topper
  • July 16, 2022

Ik heb net de klantenservice gebeld en het is meteen opgelost bedankt voor de tip noordzee

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 16, 2022

Mooi zo👍