Skip to main content

Na een tijdje geen gebruik te hebben gemaakt van digitenne..

Terwijl ik wel het basis abonnement heb..

Heb na een tijdje mijn digitenne weer eens aangezet.

Heb geprobeerd om handmatig de zenders te zoeken.. Helaas.

Ontvang alleen maar NED 1 / 2 / 3


Hi @Hans Pothoven,

ik zie momenteel 3 CAS ID's actief staan onder je abonnement, deze zijn alle 3 anders dan het CAS ID dat je nu in hebt gevuld in je profiel. Heb je er 3 en doen daarvan maar 2 het nu? Of heb je er 4 in totaal en werken die andere 3 nu goed? Hoor het graag!


Hoi maja,

 

Ik heb in totaal 3 cas id's maar deze is de enige die dan niet werkt

 


Hoi maja,

 

Ik heb in totaal 3 cas id's maar deze is de enige die dan niet werkt

 

 

Ah ok, dan lijkt het er op dat er een verkeerd CAS ID actief staat onder je abonnement @Hans Pothoven 

Zou je in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren welke 2 CAS ID's nu wél werken? Dan weet ik welke de verkeerde is en kan ik die verwijderen zodat de 3e ontvanger geactiveerd kan worden :slight_smile:


Hoi,

Das een goeie die moet ik eerst thuis opvragen…

 


Is het al gelukt om dit te achterhalen @Hans Pothoven?


Ja staan erin nu


OK @Hans Pothoven ,

Zet jouw ontvanger dan nu alvast aan op NPO 1. De TV kan eventueel uitblijven. Dan gaat een moderator het activatiesignaal versturen.  Wordt waarschijnlijk pas vanavond geactiveerd. Dus even geduld nog…. 


Ik heb het juiste CAS ID verwijderd en de andere actief gezet @Hans Pothoven :slight_smile:

Kan maximaal een uur duren voordat deze ontvanger volledig actief staat. Laat je het even weten als je alle zenders weer kunt ontvangen?


Ik heb het juiste CAS ID verwijderd en de andere actief gezet @Hans Pothoven :slight_smile:

Kan maximaal een uur duren voordat deze ontvanger volledig actief staat. Laat je het even weten als je alle zenders weer kunt ontvangen?

@Hans Pothoven 

Heb je nu beeld op alle zenders?Â