Nee jullie mij alsjeblieft helpen want ik heb al een week geen televisie Ik heb alle dingen al geprobeerd Kunnen jullie misschien een activatie signaal sturen.
Admin: eigen topic voor je aangemaakt en CAS ID weggehaald
Nee jullie mij alsjeblieft helpen want ik heb al een week geen televisie Ik heb alle dingen al geprobeerd Kunnen jullie misschien een activatie signaal sturen.
Admin: eigen topic voor je aangemaakt en CAS ID weggehaald
Dat zal niet eerder dan morgenochtend worden, want de moderators werken nu niet meer. Zet jouw ontvanger alvast aan op NPO 1. De TV kan wel gewoon uitgezet worden.
Ha
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Ik ontvang met Digitenne alleen NPO 1, 2, 3 en Regionale zender. Andere zenders foutcode E033-0. Activatiecode nodig?
Ik ontvang met Digitenne alleen NPO 1, 2, 3 en Regionale zender. Andere zenders foutcode E033-0. Activatiecode nodig?
Ja,
Zet je casnr in je forumprofiel bij persoonlijke opmerkingen.Vul ook je klantnr en adres in.
Geef hier d.m.v een berichtje aan dat je dat gedaan hebt.
Had ik al gedaan Martijn, probleem is inmiddels opgelost. Dank voor je reactie.
Joop
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.