Skip to main content

Hallo, 

Krijg nu ook foutcode E033-0. Ik heb via het menu de fabrieksinstellingen er weer opgezet, maar heeft niet geholpen. Ik heb alleen de zenders 123 en regionaal.

Admin: nieuw topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hallo @Disponibel , welkom terug op het KPN forum. Dat is heel irritant zeg. Ik vermoed dat de (nieuwe) activatiesleutels opnieuw moeten worden ingeladen. Je kunt dat forceren door een reset uit te voeren. Een: reset Digitenne tuner doe je door onderstaande uit te voeren; 

  1. Zet je tv en tv-ontvanger aan.
  2. Druk op uMenu] op je afstandsbediening, ga naar 'Instellingen', 'Fabrieksinstellingen' en druk op uok].
  3. Selecteer 'Ga door' en druk op uok].
  4. Na de reset kom je automatisch bij de Antenne wizard uit. Ga naar 'Start zoeken' en druk op uok].
  5. Kies je regio en druk op uok]. Let op: Soms werkt het signaal van een aangrenzende regio beter. Kies dan een aangrenzende regio.
  6. In beeld verschijnt de melding dat het zoeken is voltooid. Druk op uok]. De installatie is voltooid.
  7. Je kunt nu weer tv-kijken en radio luisteren.

Ik hoor graag wat de uitkomst daarvan is :)


Dit had ik gedaan maar geen resultaat


Dat is jammer,@Disponibel. Dan ga ik in het systeem een handeling uitvoeren, dan werkt het daarna vanzelf weer.

Zou je jouw profiel willen aanvullen met; naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer mag je bij persoonlijke opmerkingen plaatsen. Ik hoor graag van je als je dat hebt gedaan. 


Reageer