Skip to main content

goedemiddag,

 

Ik heb enige tijd geleden Digitenne aangeschaft voor op mijn slaapkamer en niet geïnstalleerd doordat ik een verbouwing had. Nu lees is dat je direct na binnenkomst Digitenne moest installeren. 

Ik heb alleen drie zenders Ned 1,2,3, en voor de rest een foutcode E016-0

Mijn signaal is minder goed dan behoorlijk en moet waarschijnlijk ook een buitenantenne gaan bestellen.

 

Mijn vraag is hoe kan ik mijn zender-pakket opnieuw binnen krijgen met het installeren?

Gr Snoef

Hoi @snoef . Welkom op het forum.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Heb jij de mogelijkheid om een buitenantenne te plaatsen? 

 


@snoef  

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.