Foutmelding EO 33-0 verschijnt, ook na meerdere malen reset box en tv. Tijdens gebruik via menu van antenne-wizard, wisselt de signaalsterkte van 0% naar 100%. Oranje lampje brandt (knippert niet als signaal op 0 staat), geen kabelbreuk. En nu??
Overigens komen NPO 1,2,3 prima door.
HI Kopplou, welkom op het forum.Â
Op het kastje zelf kun je ook een CAS-ID vinden. Zou je deze CAS ID zamen met je postcode en huisnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik dit voor je nakijken.Â
Ik hoor graag van je.Â
Ik vrees dat er ook een ontvangstprobleem speelt. Wat voor type antenne heb je? Staat de antenne binnen of buiten?Â
De oplossing hiervoor gaat in twee stappen.
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.Â
(In stap twee gaan we wat proberen te verbeteren aan de ontvangst bij jou thuis)Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.