Skip to main content

Ik gebruik Kpn allang niet meer en toch betaal ik.iedere maand 17euro waarvoor???

 

​Hallo ​​​​@S.Koedijk ,

Dan betaal je kennelijk voor een Digitenne-abonnement. Tijd om dat dan op te zeggen!

 

Heb je een los Digitenne abonnement en wil je opzeggen?

Dan betaal je nu € 17,- /mnd voor je abonnement. wil je dit opzeggen? Bel ons of laat je terugbellen, wij helpen je graag met het regelen van je opzegging.

Gebeld worden 

  • Vul via de link hieronder je telefoonnummer in. Dit kan tussen 08.00 en 22.00 uur.
  • Je wordt binnen 1 uur teruggebeld. 
  • Direct geregeld. We bellen je met een 0800 nummer. 

https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen/digitenne-opzeggen.htm

 

Je kunt ook zelf bellen om op te zeggen. Dat kan gratis naar 0800 - 0402.

 

Tenslotte kan het ook nog ouderwets per brief:

 

Wil je schriftelijk opzeggen? Stuur een brief naar onderstaand adres. Wij adviseren je de brief aangetekend te versturen. De verwerking duurt dan 2 weken. De opzegtermijn gaat in als het in ons systeem is verwerkt.

Je wordt teruggebeld met een anoniem nummer

KPN Klantenservice 

T.a.v. Opzeggen 

Postbus 235 

2400 AE Alphen aan den Rijn 

 

Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:

  • Naam (van de abonnee) 
  • Adres en woonplaats Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt) 
  • Geboortedatum 
  • Contractnummer van het op te zeggen abonnement 
  • Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven 
  • Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn) 
  • Welke producten je op wilt zeggen 
  • Reden van opzegging

 

 


Goedemorgen @S.Koedijk, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De kosten die je noemt komen inderdaad overeen met kosten voor een los Digitenne abonnement. Heb je ooit Digitenne gehad, misschien nog op een ander adres? Indien dat langer dan een jaar geleden is kan je het gewoon maandelijks opzeggen (werken ook met een jaarcontract), en anders per einddatum contract. Je kan het beste even bellen met 0800-0402, dat gaat het snelst.

Maar mocht ik hier nog iets voor jou in kunnen betekenen dan hoor ik het ook graag! Vul je dan jouw Forum profiel even aan met de relevante gegevens?


@S.Koedijk, ik heb niks meer van je gehoord helaas. Is het duidelijk geworden of heb je hier nog vragen over?


Reageer