Skip to main content

In Putten geen ontvangst. Ziggo sport abonnement voor F1, niet dus! Komt dit vaker voor????

Ziggo Sport op Digitenne? Lijkt me niet.


Hi Jachthut, welkom op het forum. 

Ziggo Sport op Digitenne is inderdaad niet mogelijk, de normale zenders wel. Wat krijg je te zien als je je adres hier controleert? 


Hallo @Jachthut ,

Ziggo Sport zit inderdaad niet op Digitenne.  

In Putten kun je wel Digitenne ontvangen. Maar mogelijk heb je dan wel een buitenantenne nodig. 

Probeer anders eens het volgende: 

1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan. 

3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.

Hoe gaat dit zo ? Nog steeds geen ontvangst? Dan kun je een buitenantenne proberen. 


Hallo @Jachthut ,

Ziggo Sport zit inderdaad niet op Digitenne.  

In Putten kun je wel Digitenne ontvangen. Maar mogelijk heb je dan wel een buitenantenne nodig. 

Probeer anders eens het volgende: 

1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan. 

3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.

4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken. 

6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.

Hoe gaat dit zo ? Nog steeds geen ontvangst? Dan kun je een buitenantenne proberen. 

@Jachthut 

Heb je de bovenstaande procedure al uitgevoerd? 


@Jachthut, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â