Skip to main content
Ook ik krijg de genoemde foutmelding 017 etc. Graag hulp om dit te herstellen. Heb alle andere aanwijzingen gevolgd en krijg alleen duidelijk Nederland 1, 2 en 3 en wat lokale zenders.



Graag assistentie. Mijn ontvangst van Ned 1,2 en 3 is goed.



Met vriendelijke groet,

Henry van Zuijlen



Admin: persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
De gevraagde gegevens heb ik op het forum profiel toegevoegd.



Met vriendelijke groet,

Henry van Zuijlen
Fijn, een moderator komt hier vanzelf langs en dan wordt jouw ontvanger vanaf afstand herstart.



Als het haast heeft, kan je je ook nog hier melden:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062



Daar komt vaker een moderator langs..
Ook ik krijg de genoemde foutmelding 017 etc. Graag hulp om dit te herstellen. Heb alle andere aanwijzingen gevolgd en krijg alleen duidelijk Nederland 1, 2 en 3 en wat lokale zenders.



Graag assistentie. Mijn ontvangst van Ned 1,2 en 3 is goed.



Met vriendelijke groet,

Henry van Zuijlen


Hallo @Henryz Ik heb je ontvanger een reset gegeven, vanuit hier. Zou je de zenders eens opnieuw willen zoeken en de ontvanger een uurtje op NPO 1 willen laten staan? Ik ga er vanuit dat het dan weer werkt. Laat je het weten?

Reageer