Skip to main content

Heb een abonnement met espn 1 en 2

nu wilde ik vandaag om kwart over twaalf naar Feyenoord kijken en tot mijn erfenis werd dat op espn 3 uitgezonden terwijl er op 1 en 2 damesvoetbal en een kansloos ander programma was .

voor mij betekend dat dat ze mij willen verplichten een duurder abonnement te nemen

nu gaan jullie aangeven las ik bij andere klachten dat jullie alleen maar doorgeven en dat ik mijn klachten via espn moet doorgeven ook dat geprobeerd maar mijn e mailadres staat niet in hun bestand omdat dat via jullie loopt zo komen er dus maar weinig klachten aan

 

Beste @Theo Halderen misschien heb je hier wat aan:

Openingstijden ESPN Support

KPN is inderdaad afhankelijk van ESPN, als hun zeggen alleen ESPN 1 & 2 via Digitenne dan moet KPN zich daar helaas aan houden. 


Hallo @Theo Halderen ,

KPN gaat niet over de programmering van ESPN. Het is de keuze geweest van ESPN om deze wedstrijd op ESPN 3 te programmeren. 

Heb een abonnement met espn 1 en 2

 

Helaas kon je deze wedstrijd daardoor niet kijken. 

Heb je een klacht over deze programmering? Ga dan chatten met ESPN. (Rechtsonderin deze pagina:)

https://espnnl.zendesk.com/hc/nl-nl


Beste @Theo Halderen misschien heb je hier wat aan:

Openingstijden ESPN Support

KPN is inderdaad afhankelijk van ESPN, als hun zeggen alleen ESPN 1 & 2 via Digitenne dan moet KPN zich daar helaas aan houden. 

😂 @Noordzee dit had ik al gemeld. 😜


Tsjaa @Dennis Schreve , dat heb je weleens als we gelijktijdig een reactie typen. Het duurde bij mij even omdat ik op zoek was naar de chatfunctie bij ESPN. :wink:

 


Tsjaa @Dennis Schreve , dat heb je weleens als we gelijktijdig een reactie typen. Het duurde bij mij even omdat ik op zoek was naar de chatfunctie bij ESPN. :wink:

 

😂 @Noordzee op mijn link meer info en de chat! 😜 lekker puh! 🤣 Sorry plaagmomentje. 😁


Klantvraag heeft nu echt het dieptepunt bereikt. 


Klantvraag heeft nu echt het dieptepunt bereikt. 

Wat bedoel je precies @kevster?


Kun je ietsje specifieker zijn, @kevster . Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Het is sneu dat ESPN heeft besloten N.E.C. - Feyenoord op ESPN 3 uit te zenden. Ook zij weten verdomd goed dat de ongeveer 100.000 Digitenne only klanten die niet hebben. 

Hoeveel van die 100.000 zullen trouwens ESPN hebben?


@Theo Halderen Welkom op het KPN Forum en goed dat je dit met ons deelt. Ik snap volkomen dat je hier van baalt maar wat Peter, Dennis en Noordzee zeggen klopt inderdaad, we hebben als KPN geen invloed op de programmering van ESPN zelf vrees ik. Dan zou ik je inderdaad willen adviseren om dat als signaal door te geven via de link die Dennis en Noordzee je stuurde. Post gerust nog even een bericht als ik iets anders voor je kan doen!


Ik denk dat ik dan maar het abonnement ga opzeggen omdat ik niet krijg waar ik het heb aangeschaft nl een voetbalnet 

mij heb hier op internet veel verontwaardigde opmerkingen gehad omdat espn een kansloos programma uitzend op het moment dat er eredivisie wordt gespeeld 

ik kan het niet anders uitleggen dat ze daarmee je willen dwingen om een uitbreiding van je abonnement te nemen


Over het algemeen worden de meeste voetbalwedstrijden via ESPN 1 en ESPN 2 uitgezonden. 

Een paar keer per seizoen komt het voor dat jouw club een keer via ESPN 3 wordt doorgegeven. Het is niet anders. De komende weken zal er vast weer voor andere clubs worden gekozen via ESPN 3. 

Afgelopen zondag werd gekozen voor een andere wedstrijd op ESPN 1 en op ESPN 2 was een uitgebreide voorbeschouwing te zien voor PSV - Ajax. Wellicht niet jouw ding, maar voor veel andere mensen wel.

Volgende keer beter !  

 


Het gaat niet over mijn club maar over een zender die een flutprogranma uitzend dat had ook op 3 kunnen zijn en dan gewoon Eredivisie op 1 of 2

als afnemer zouden jullie in ieder geval kunnen proberen espn tot andere gedachten te brengen 

ik en vele anderen met mij hebben dit aangeschaft om voetbal te kijken en niet naar een ander kansloos programma 

omdat jullie zeggen dat je alleen maar doorgeven bent heb ik geprobeerd een klacht bij espn neer te leggen maar dat gaat niet omdat ze mijn e mailadres niet kennen omdat mijn abonnement via KPN 

je kunt je ook niet verschuilen achter het feit dat je alleen maar doorgeven bent wettelijk is het zo dat er sprake is van een klant leverancier relatie sprake is ongeacht waar het product van afkomstig is

deze informatie is afkomstig van een consumenten organisatie 


Ik heb het idee dat wij hier niet gaan uitkomen.  Je zult toch echt bij ESPN moeten zijn met jouw klacht. KPN kan hier verder niets mee. 

 

Hallo @Theo Halderen ,

KPN gaat niet over de programmering van ESPN. Het is de keuze geweest van ESPN om deze wedstrijd op ESPN 3 te programmeren. 

Heb een abonnement met espn 1 en 2

 

Helaas kon je deze wedstrijd daardoor niet kijken. 

Heb je een klacht over deze programmering? Ga dan chatten met ESPN. (Rechtsonderin deze pagina:)

https://espnnl.zendesk.com/hc/nl-nl

 

 


Zie mijn schrijven ze kennen mij niet als klant en dus kan ik geen klacht indienen

nu krijg ik ook van jullie het bericht “zoek het

t zelf maar uit”

KPN levert mij een product wat niet overeenkomt met waar ik het voor heb aangeschaft

het is voor mij niet van belang waar het product van Daan komt


Bij Digitenne is vermeld dat het alleen espn en espn 2 is. Wettelijk ga je dan akkoord bij afname van espn via Digitenne .

Verder is het ESPN die bepaalt welk kanaal gebruikt wordt. Niet KPN.

KPN kan klachten wel doorgeven natuurlijk. Tegelijk met nec - feyenoord was op 2 een documentaire over stokoude wedstrijden psv - ajax (en via Digitenne dus nog CN).

Je kunt ESPN ook bereiken via Twitter, Facebook.

Bericht op mijn site gezet:

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2022/01/23/feyenoord-fans-met-digitenne-uiten-ongenoegen/

 


Heb een abonnement met espn 1 en 2

nu wilde ik vandaag om kwart over twaalf naar Feyenoord kijken en tot mijn erfenis werd dat op espn 3 uitgezonden terwijl er op 1 en 2 damesvoetbal en een kansloos ander programma was .

 

 

Dat "kansloze andere programma" was de voorbeschouwing van PSV - Ajax.

Ga er maar vanuit dan ESPN heel bewust deze keuze heeft gemaakt. Ik schat dat zeker 70% van de klanten daar liever naar kijkt dan naar de wedstrijd van jouw club. 

Ik in ieder geval wel. 

Het is nu eenmaal niet mogelijk om een abonnement te nemen per club. Als dat zou bestaan, dan zou ik het ook wel weten. Ik ben zelf alleen maar geïnteresseerd in de wedstrijden van mijn club en de andere clubs hoef ik maar twee keer per jaar te zien. 

 

 


Er is in den lande maar erg weinig begrip voor het doorgeven van een zoals u het noemt een stokoude wedstrijd terwijl er een actuele wedstrijd gaande is.

met naar mijn idee als enig doel de consument te dwingen een uitbreiding van zijn pakket te bewerkstelligen.

als gebruiker van digitenne was ik toch al niet al tevreden met de ontvangst (veel storingen) 

dus heb ik besloten het abonnement op te zeggen ook al omdat pas na aandringen jullie bereid waren de klachten bij ESPN neer te leggen 

 


@Theo Halderen Jammer dat het daar dan toe heeft moeten komen en het spijt mij oprecht dat deze diensten dan niet bij jouw wensen aansluiten op het moment. Ik begrijp volkomen dat je daar dan een afweging in moet maken Theo. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen en post gerust nog een bericht wanneer ik iets voor je kan doen!


enig doel de consument te dwingen een uitbreiding van zijn pakket te bewerkstelligen.

Er valt, als je alleen Digitenne hebt, ook niks uit te breiden qua espn. Er is alleen espn en espn 2 via Digitenne te krijgen.

Dus dat zal absoluut “het doel” van de programmeur van espn niet kunnen zijn geweest.