Skip to main content

Ik heb mijn diegitenne kastje vandaag gekergen maar geen nieuwe antenne terwijl ik de oude moest inleveren

Ik heb mijn diegitenne kastje vandaag gekergen maar geen nieuwe antenne terwijl ik de oude moest inleveren

Dit is recent ook bij iemand anders gebeurd.Bel even 0800-0402 of wacht op een moderator.Gaat dit om een binnen of een buiten antenne?


Hallo @Schonenburg ,

Bij een vervanging van de ontvanger worden de antenne en antennekabel niet vervangen. Die had je dus zelf moeten houden van je oude ontvanger.

Een moderator wil jou graag een vervangende antenne + kabel sturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Laat ook even weten of je een binnenantenne of buitenantenne gebruikt. 

 


Hallo @Schonenburg Welkom hier op het KPN Forum. Wij kunnen je inderdaad via deze weg aan een antenne helpen. Ik zie dat je je forum profiel nog niet hebt ingevuld? Als je via deze weg geholpen wilt worden is dat nog wel even nodig. ;-) 

Vanzelfsprekend kun je ook even bellen met de klantenservice, zoals martijn197108 je aanraadde. Dan kan er direct iemand met je meekijken.Â