Ik sta in Lagewald achter Nijmegen. Heb 3 weken geleden de digitenne buitenantenne gericht met een ontvangst van 48 tot 64%. Ik kon alle zenders vinden. Afgelopen weekend kreeg ik de melding "Geen digitenne". In de week opvolgend had ik weer wel ontvangst. Nu op vrijdagavond wederom "Geen digitenne" melding. In dit forum het advies van KPN opgevolgd en uitgebreid zoeken gebruikt. Ik krijg dan “100" zenders waarvan vele met de melding dat je internet nodig hebt. Maar eigenaardig is dat ik vanaf RTL 4 enz. alle commerciële zenders en buitenlandse zenders kan ontvangen. Blijkbaar heb ik in tegenstelling tot de melding dus wel digitenne maar geen NPO 123. Als ik zenders wil zoeken per provincie dan krijg ik de melding "Geen digitenne" en kan ik ook geen commerciële zenders vastleggen.
Mijn rebox antenne kan volgens de leverancier een ontvangst hebben van 80km, ik heb dan ook gekeken of ipv Gelderland ik beter Limburg of Noord Brabant kan kiezen. Waar je dan op moet richten is onduidelijk. Misschien een idee voor de kpn om een kaart te publiceren met punten waar de digitenne zenders staan zodat je beter kan richten.
Wat kan ik nog meer doen om dit op te lossen.Â
Â