Mijn woonplaats is Dordrecht en heb digitenne via de zender Rotterdam Rijnmond. Goede ontvangst en geen problemen. Echter op vakantie naar Zeeland, Walcheren , geen ontvangst te realiseren. Ik heb een buitenantenne en zeker 4 meter hoog. Een nieuwe ontvanger (de ZXV7200), ook de fabrieksinstellingen gebruikt, de wizzard gebruikt, kortom verzin het maar, GEEN TELEVISIE.
In KPN-winkel in Middelburg geweest en zij vertelden mij doodleuk dat de slechte ontvangst een ding is op Walcheren en bekend bij de KPN. Maar verzekerden zij mij dat de KPN er hard aan werkt om het op te lossen.
Zeer onbevredigend. Ik ben ook uitermate ontevreden voor zowel de oplossing als het antwoord.
Wat kan de KPN hier mee?
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Geen ontvangst in Zeeland/ Walcheren
Beste antwoord door Noordzee
Mooi dat je gaat investeren in een betere antenne. Dat is voor Dordrecht inderdaad niet nodig. In Sliedrecht staat een zendmast met een sterk signaal, dus bij jou thuis zit het wel goed.....
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.