Skip to main content
Heb hetzelfde probleem geen ontvangst signaal staat op 0 andere antenne geprobeerd hetzelfde



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Wil je dit eens proberen?:



1/ Ontvanger van de stroom halen.

2/ Ontvanger weer aandoen na ongeveer 5 seconden.

3/ TV aandoen.

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Hallo @dottie65 Je hebt helemáál geen signaal, lees ik? De tips van Noordzee zijn prima en zouden je al moeten helpen. Kun je me vertellen welk type antenne je hebt en waar je deze hebt opgesteld? Het is raadzaam om 'm zo hoog mogelijk te plaatsen en bij voorkeur zelfs buiten.
Heb 49 min aan het bellen geweest en we zijn tot de conclusie gekomen dat je digitenne abbo na 2weken niet te gebruiken niet meer geactiveerd is dus opnieuw activeren en de antenne op een hoge stok de lucht in nu doet ie het totdat we het 2 wkn niet gebruiken we het opnieuw moeten activeren
Misschien een alternatief om (alleen) de ontvanger aan te laten staan op standbye?
Heb 49 min aan het bellen geweest en we zijn tot de conclusie gekomen dat je digitenne abbo na 2weken niet te gebruiken niet meer geactiveerd is dus opnieuw activeren en de antenne op een hoge stok de lucht in nu doet ie het totdat we het 2 wkn niet gebruiken we het opnieuw moeten activeren

Hallo @dottie65 Ik begrijp niet volledig wat je bedoelt, ben ik bang. Krijg je een melding dat er iets niet actief is? Schakel je de ontvanger elke keer volledig uit, zoals Noordzee vermoed? Kun je het iets verder toelichten?
Hallo @dottie65 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat het probleem inmiddels is verholpen. Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer