gister digit ontvangen .meteen geinstaleerd .geen signaal .gebeld twee verschillende medewerkrs aan de lijn gehad .geen oplossing .verbinding werd 2x verbroken .is er oplossing??
Ik heb gister een digitenne abbonoment afgesloten maar ik heb maar 3 zenders
Â
Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid
hallo, ik ben ron en heb gister het digit pakket ontvangen , meteen geinstaleerd geen signaal , van alles met de antenne geprobeerd . hulp lijn gebeld van alles geprobeerd .maar nog steeds geen signaal .antenne staat hoog , zenderzoeken , terug naar fabrieks-- instellingen . maar niks helpt ,antenne licht brandÂ
Â
Admin: verplaatst naar je eigen topic
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. Dan kan een KPN Moderator je Digitenne status kontroleren.
- Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Â
hallo, ik ben ron en heb gister het digit pakket ontvangen , meteen geinstaleerd geen signaal , van alles met de antenne geprobeerd . hulp lijn gebeld van alles geprobeerd .maar nog steeds geen signaal .antenne staat hoog , zenderzoeken , terug naar fabrieks-- instellingen . maar niks helpt ,antenne licht brandÂ
Zie je in het Digitenne menu dat je geen Digitenne ontvangst hebt, of zie je letterlijk de melding "geen signaal" en kan je niet in het menu komen?
In dat tweede geval is het meestal een kwestie van je tv op een ander HDMI kanaal zetten. Dit doe je door op de source/AV/input knop te drukken van je tv afstandbediening.
Beste
Hallo
Â
Â
Hallo
Probeer dan eens het volgende met een kleine aanpassing op het zenders zoeken (stap 5) :Â
1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af.Â
2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan.Â
3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.
4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.Â
5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.Â
6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.
Â
Â
Â
HalloÂ
Probeer dan eens het volgende met een kleine aanpassing op het zenders zoeken (stap 5) :Â
1/ Haal de ontvanger even volledig van de stroom af.Â
2/ Zet de ontvanger en jouw TV dan weer aan.Â
3/ Zet de antenne op een zo hoog mogelijke plek.
4/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.Â
5/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.Â
6/ Draai dan de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu van jouw ontvanger.
Â
Heb je de bovenstaande procedure al uitgevoerd?Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.