Skip to main content
Als grote fan van Floortje, B&B, Rembrandt, Journaal, Spoorloos, enz. mis ik sinds een paar dagen de ontvangst van de NPO 1, 2 en 3 zenders via mijn DVB-T2 receiver (grens bij Venlo).

Moet er iets nieuw ingesteld worden? Of, wanneer heeft KPN dit euvel verholpen?



Groeten, Ton
Beste @Grensmens,



Gisteren werd er een storing in de zenders van Sittard ontdekt. Dit was de oorzaak van het feit dat klanten in die omgeving geen ontvangst hadden van Digitenne. Ze konden wel buitenlandse DVB-T2 zenders ontvangen. Het probleem is zoals jullie ervaren inmiddels opgelost en getest bij enkele klanten die last hadden van deze storing. Deze klanten hebben na opnieuw resetten na fabrieksinstellingen en scannen met antenne wizard voor provincie Limburg nu goede ontvangst van de Digitenne zenders en sinds T2 dus ook extra buitenlandse zenders. Als je toch nog problemen ervaart, laat het vooral weten!



Zou je Forumprofiel willen aanvullen, met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Beste Dennis,

bedankt voor je snelle reactie. Dit heeft mij geholpen. Alles is weer in orde.

Het forumprofiel heb ik aangepast met de mij bekende gegevens.
Beste Dennis,

bedankt voor je snelle reactie. Dit heeft mij geholpen. Alles is weer in orde.

Het forumprofiel heb ik aangepast met de mij bekende gegevens.


Wat fijn dat alles weer werkt @Grensmens, veel kijkplezier met de nieuwe Digitenne! 😉
@Grensmens, heel fijn om te lezen dat het alweer opgelost is! Heb je het Forum profiel aangepast met een reden nog, of voor een eventuele volgende keer? ;)


Reageer